מאוורר תקרה עם שלט

פורסם: י"ב אב התש"פ | | 11:13 ע"י: מדור פרסומי
מאוורר תקרה עם שלט.
מאוורר תקרה עם שלט. צילום: יח״צ.
שלוט במאוורר בצורה מלאה מכל מקום
כשאנחנו מתכננים לרכוש מוצר מסוים, יש 2-3 נקודות שמשפיעות על הבחירה שלנו. נקודה ראשונה היא עד כמה המוצר יעיל וטוב. נקודה שנייה, עד כמה הוא מתאים למה שאנחנו מחפשים, בין אם זה מבחינת תנאי השימוש, בין אם זה מבחינת הגודל, או מבחינת המבנה שלו ועוד. נקודה שלישית, אנחנו מחפשים מוצר ידידותי ונוח לשימוש. מוצר שלא נצטרך להשקיע הרבה זמן ומשאבים בשביל להשתמש בו.
 
אחד האמצעים שמאפשרים לנו ליהנות ממוצר מסוג כזה, הוא שלט רחוק. אם בעבר הרחוק, זה היה מוכר בעיקר בתחום של טלוויזיות, הרי שכיום כמעט לכל מוצר יש שלט בעזרתו אפשר להפעיל ולכבות אותו, לשנות פרמטרים, לקבוע עוצמות וכל דבר אחר. כל זה מבלי שנצטרך לקום מהמקום בו אנחנו יושבים או מבלי שנצטרך להתקרב אל המוצר ולהפעיל אותו דרכו. 
 
מאוורר תקרה עם שלט.
מאוורר תקרה עם שלט. צילום: יח״צ.
דוגמא לכך, היא מאוורר תקרה עם שלט. זהו מאוורר שניתן להתקין בכל מבנה, בכל חלל, כולל בחללים פתוחים, כמו למשל מרפסות, גינות, חצרות ומקומות אחרים. השימוש במאוורר זה הוא מאוד יעיל ומאוד חכם, שכן, הוא צורך הרבה פחות חשמל, הוא יכול להתאים לעיצוב של המקום, וכן הוא מתבסס על האוויר הקיים, ויוצר בעזרת מוטות הכנפיים תנועות שמאפשרות להניע אותו, כך שהוא יוצר בריזה נעימה. היתרון במאוורר תקרה, אפשר להשתמש בו גם בקיץ וגם בחורף. 
 
מאוורר תקרה עם שלט, מאפשר לנו כאמור לשלוט בו בצורה הרבה יותר טובה ונוחה. שכן, אנחנו יכולים לשנות את העוצמות שלו, בין אם זה אומר להגביר או להנמיך, אפשר להדליק ולכבות, ובמאווררים מתקדמים אפשר גם להשתמש באופציה של טיימר, כך שהוא יפעל זמן מסוים ואז ייעצר. 
מדוע משתלם לרכוש מאוורר עם שלט?
 
הסיבה העיקרית היא נוחות. במקום שאנחנו נצטרך לקום בכל פעם כשנרצה להפעיל אותו, הרי שנוכל לעשות את זה באמצעות השלט. תהיה לנו אפשרות לקבוע באמצעותו איך אנחנו רוצים שהמאוורר יעבוד, באיזו עוצמה, למשך כמה זמן ועוד. 
סיבה נוספת היא בטיחות. כשמפעילים מכשירים מרחוק, באמצעות שלט, אז אפשר לפעול בצורה הרבה יותר בטוחה. אומנם אנחנו לא אמורים להתקרב אל המאוורר ולהפעיל אותו דרכו, אל דרך מתג שמותקן על הקיר, ובכל זאת, זה יהיה הרבה יותר בטוח אם נעשה זאת דרך השלט ולא בדרכים אחרות.
 
עוד סיבה שבגללה משתלם לנו לעבוד עם שלט, היא עצם זה שניתן לשלוט על המאוורר ממרחקים שונים. כאן זה תלוי בטווח שהשלט פועל. אנחנו לא חייבים להיות בתוך החדר עצמו בהכרח. אם השלט מסוגל לקלוט את המאוורר גם ממרחק יותר משמעותי, הרי שנוכל לשלוט עליו גם משם. זה יכול לחסוך לנו טרחה ולהקל עלינו במידה ניכרת, כשנרצה להשתמש במאוורר בסיטואציות שונות.