תרדמת חורף – לא אצלי

פורסם: ט"ז טבת התשע"ה | | 03:48 ע"י: מערכת בבא קמא
שלג בירושלים.
שלג בירושלים. צילום: בבא קמא.
יש אנשים שטוענים שבחורף מקומנו הטבעי הוא בבית מתחת לשמיכות עם כוס קקאו חם וסרט טוב ושרק בעונת הקיץ מתעורר הצורך ללכת לכל מיני אירועים מהנים ולצאת לים, לחוף ולכל מיני פעילויות מהנות בחוץ. אם אינכם תומכים בדעה זו וטוענים שמבחינתכם החורף יכול להיות מהנה בדיוק כמו הקיץ ולעיתים יותר, הגיע הזמן לנער את תרדמת החורף ולצאת לכל מיני אירועים מהנים

זמן אידיאלי למופעים

עונת החורף היא הזמן האידיאלי למופעים שונים. כיוון שהחורף אצלנו משמע ימים ספורים של גשם והקור ברוב חלקי הארץ אינו מקפיא עצמות ומשבית מכל פעילות, אחת מהפעילויות המהנות ביותר אליהן כיף לצאת הן כל מיני מופעים והופעות. ניתן לשלב את ההופעות עם ישיבה בבית קפה עם אנשים שאוהבים והנאה מושלמת ממזג אוויר אידיאלי. בנוסף, חשוב לדעת שיש הרבה מאוד מבצעים להופעות בחודשי החורף ולכן כל אחד יוכל למצוא את סוג ההופעה בתקציב המתאים לו או לה וליהנות גם מההופעה וגם מהידיעה שהוא שילם מחיר טוב עבור הכרטיס. בנוסף, שווה לבדוק באתר העירייה של אותה עיר בה אתם מתגוררים האם ישנם מופעים ללא עלות לקהל הרחב.

טיפים שונים- הופעות בחורף

אם אתם אוהבים מופעים שונים של מוזיקה, מחול, תיאטרון תנועה, תיאטרון ועוד, עונת החורף יכולה להיות העונה האידיאלית והמהנה ביותר עבורכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא להחליט מה סוג המופע אותו אתם מעוניינים לראות, מהו המיקום האידיאלי בשבילכם (אם אתם מתגוררים בירושלים וסביבותיה מופעים בירושלים יהיו הבחירה הנכונה ביותר) ומהו התקציב שנתון לרשותכם לקניית כרטיסים למופע. בהתאם לכל אלו תוכלו להחליט מהו המופע אותו תראו. ישנם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם בכל הקשור אל בחירה וקנייה של

 

שלג בירושלים.
שלג בירושלים. צילום: בבא קמא.

כרטיסים למופעים מסוגים שונים בחורף:
• מיקום קרוב- אם אינכם מעוניינים להיתקע בפקקים מיותרים או לנהוג לאורך זמן על כבישים רטובים ומסוכנים בחורף, הדבר הנבון ביותר יהיה לקנות כרטיסים למופע באותה עיר בה אתם מתגוררים.
• מכירה מוקדמת- פעמים רבות יש הנחות על רכישת כרטיסים במכירה מוקדמת, נצלו זאת.
• קנייה אונליין- נכון להיום ניתן לקנות את רוב המוצרים והשירותים שלנו באמצעות האינטרנט, דבר שחוסך בזמנים, מאפשר לנו לקנות את הכרטיסים בכל זמן שנוח לנו ומכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. בנוסף, פעמים רבות קנייה אונליין משמע קניית כרטיסים במחירים משתלמים, באמצעות המערכת האוטומטית באינטרנט.
• קופונים ומבצעים- בעידן הנוכחי ניתן למצוא קופונים שמעניקים הנחות משמעותיות על מיני הופעות בירושלים וערים שונות בארץ.

לסיכום, אם אתם חשים שהחורף הוא הזמן האידיאלי לצאת וליהנות מהופעות שונות ואירועי תרבות נוספים, בוודאי תשמחו לדעת שלא רק אתם חושבים כך. כעת, כל שצריך הוא לברר אילו סוגי מופעים זמינים בירושלים ולבחור את אותו אחד שאליו אתם מעוניינים ללכת.