דואגים לכשרות במלון? צאו לקמפינג

פורסם: ח' ניסן התשס"ט | | 16:10 ע"י: מערכת בבא קמא
חניון מצדה.
חניון מצדה. צילום: יח"צ

שינה במלון או בצימר יקרה מדי? מחפשים כשרות מיוחדת? חופשה בקמפינג יכולה להיות פתרון לינה מצוין וחוויה משפחתית מלכדת. באתר מפה תמצאו את רשימת חניוני הלילה בישראל עם דרוג וחוות דעת של הגולשים.

המשבר הכלכלי מחייב קיצוצים בכל התחומים ואחד מהתחומים שנפגעים בדרך כלל הוא תקציב החופשות. משפחות המעונינות לבלות את החג ביחד ולצמצם את הוצאות הלינה, יכולות לבחור באחד מחניוני הלילה המומלצים באתר מפה, וליהנות מחוויה זולה וקרובה לטבע.

מזג האוויר האביבי והפריחה היפה מסמנים את תחילת עונת הקמפינג, ובמדריך מפה באינטרנט תוכלו לקרוא היכן נמצאים חניוני הלילה הטובים והמומלצים בארץ. באתר מפה תוכלו לקרוא תיאור מפורט של כל מקום, לראות תמונות שלו ואפילו צילום אווירי, ולהתעדכן בפרטים חשובים העושים את כל ההבדל בין חופשה מוצלחת לחופשה גרועה, כמו איכות השירותים המשלימים, השירותים והמקלחות, רמת התחזוקה והניקיון ואפשרויות הבילוי עם הילדים. אחרי שבחרתם את אתר הקמפינג שלכם, תוכלו למצוא גם המלצות על מסלולי טיול, מסעדות, אתרי בילוי ואטרקציות בקרבת מקום. בנוסף לכך תוכלו לתכנן באתר את מסלול הנסיעה מהבית ועד אתר הקמפינג שבחרתם.

אתרי הקמפינג נבדקים לאורך כל השנה על ידי צוות בודקים מטעם מערכת מפה ועל ידי גולשים שביקרו במקום. אתרים שזוכים לדירוגים גבוהים במיוחד מקבלים את תואר "מומלץ מפה", האומר שהאתר נבדק ונמצא איכותי וטוב. מדריך מפה באינטרנט הוא המדריך היחיד בישראל המדרג בתי עסק באופן אובייקטיבי - לטובת הצרכן, והיחיד שאינו גובה תשלום מבתי העסק המופיעים בו.

בין אתרי הקמפינג שקיבלו את תואר "מומלץ מפה" נמצאים חוות משמר הכרמל המטופחת והירוקה ליד בית אורן, חוות כרמי הר הנגב, המציעה אוהלים מחוממים וארוחות בוקר מצוינות וחניון בארות המדברי והשקט, שבו תוכלו ליהנות מתצפיות על מכתש רמון ומשמיכה של כוכבים.