גם השנה המלונות נערכים לפסח

פורסם: כ"ו אדר התשע"ג | | 09:19 ע"י: מערכת בבא קמא
ליל הסדר במלון קרלטון.
ליל הסדר במלון קרלטון. צילום: יח"צ.
גם השנה (תשע"ג, 2013) נערכים המלונות לנופשים בפסח ומציעים לאורחים פסח כשר ללא מאמץ.

המלונות נערכים לפסח ומציעים נופש כשר לפסח. המגוון הרחב יאפשר לחפצים בנופש כשר לפסח למצא את המלון שמתאים עבורם.

מלון לביא.
מלון לביא. צילום: איה בן עיזרי.

צפון

מלון לביא - קיטרינג כשר לפסח

מעבר לאירוח בפסח ולסדר המסורתי שמתקיים מדי שנה במלון. מלון "לביא" שבטבורו של קיבוץ לביא , בסמוך לצומת גולני,  מציע לשוחרי קולינאריה במיטבה מתושבי האיזור שירות קייטרינג פרימיום כשר לפסח בניחוח ביתי, על טהרת מטבח הגורמה "כשר לפסח למהדרין" (גלאט), ללא חשש קטניות ושרויה. על תפריט הפרימיום הכשר לפסח מנצח השף היצירתי של המלון. מבין המנות שיוצעו: מנות מהמטבח היהודי המסורתי כגון: גפילטע פיש, גזר צ'ימס, קניידלך (כופתאות קמח מצות), ומבחר מנות כמו: גלילות פרגית במילוי בשר עגל ופירות יבשים, פילה סלמון בעשבי תיבול, חמוציות ופטריות, כופתאות בקר וירק, שוקי עוף ללא עצם בדבש, צלי בקר מס' 5 ברוטב יין אדום סמיך, בשר לשון ברוטב פטריות עשיר, מבחר סלטים, תוספות, ממולאים, ומנות צמחוניות.
את המנות, הנמכרות בתמחור נוח לפי יחידות או לפי משקל, ניתן לרכוש במתחם בית המלון, ביום שישי ה -  22.3.13 מהשעה 08:00-13:00; וב – 24-3.13 מהשעה: 13:00-19:00; ובהזמנות טלפוניות עד ה – 15.3.13 בטל': 04-6799064 משלוחים מתבצעים בכל איזור הצפון.
במקום חניה חופשית בשפע ונוף ירוק מסנוור. מחירים לדוגמה: גלילות פרגית במילוי בשר עגל ופירות יבשים - 61 ₪ לחצי ק"ג. פילה סלמון בעשבי תיבול – 72 שקלים לחצי ק"ג.

מלון הגושרים

הגושרים מלון בטבע מזמין את כל המשפחה לחופשת מהחלומות במהלך פסח 2013, לצד האוויר והנוף הפסטורלי של הגליל משולבת תוכנית פעילות לכל הגילאים, עם שפע מופעים, הצגות ופעילויות מעשירות: טיול רכבים אל חצר תל חי, טיול אופניים במסלול עוקף חצבני, סיור לתצפית הפנורמית שבקיבוץ משגב, סיור בסמטאות צפת העתיקה, מופעי ג'אגלינג, ליצנות, כיף בגן חי הגושרים, מתקנים מתנפחים ומעגל מתופפים, הצגה חינם של "רוי בוי ילד הג'נגל – מופע בידור מפתיע ומרתק שלוקח את הצופים להרפתקה בג'ונגל , מופע עתיר אפקטים בשיתוף חיות אקזוטיות אמיתיות. "הרצאה של "המאייר ביציאת מצרים" ו"ארבעת הבנים" ועוד.
מחירים:  זוג באגף כפרי \ קלאסי על בסיס פנסיון מלא - 2,090 חדר (ללילה); חדר באגף הבוטיק על בסיס פנסיון מלא - 2,320 חדר (ללילה). ארוחה לאורחי המלון בלבד. להזמנות:
טל': 04-6816001.  www.hagoshrim-hotel.co.il

פלאזה נצרת עילית

בימים אלו של ערב פסח מלון פלאזה נצרת עילית כמרקחה, זאת בשל היערכותו להפוך את כשרות המלון לכשרות מחמירה לפסח (גלאט) למהדרין, ללא חשש קטניות ולא  שרויה- באחריות הרבנים בורנשטיין ומנת. מהלך הכשרות המחמירה נובעת מביקוש עצום של עשרות משפחות מהארץ ומחו"ל שכבר הבטיחו את מקומם בחג הקרוב בתפוסה מלאה דרך סוכנות הנסיעות וינטר קלאב. מבצע ההיערכות החל כחודש לפני ערב החג וכולל ניקיון יסודי של כל המלון לרבות ניקיון המטבח ציודו וכליו, צביעתו, החלפת כלי המטבח והאוכל שמיועדים לשימוש בפסח ושאינן מצריכים הגעלת כלים ובדרך כלל נשמרים במחסן, וכמובן תהליך הגעלת הכלים שנעשה כשבוע לפני החג. 
השנה יהיו במלון שני סדרים מרכזיים וכעשרה סדרים פרטיים. במהלך החג ייהנו האורחים מפעילויות העשרה מגוונות כמו: סרטים, טיולים, הרצאות, רחצה בבריכה וכמובן ממטעמיו של השף מוטי אזולאי אשר שוקד על תפריט עשיר ומובחר. בנוסף השפית קונדיטורית של המלון, שרית גז, עמלה על הכנת קינוחים מיוחדים.
לרווחת האורחים הרחצה בבריכה והשימוש במתקני חדר הכושר יעשו בשעות נפרדות לגברים ונשים.  לדברי אלון מן, מנכ"ל מלון פלאזה: "כמדי שנה נערך המלון לכשרות מחמירה כדי לאפשר גם לציבור המקפיד לחומרה  להתארח ולנפוש בו במהלך חופשת חג הפסח. גם השנה אנו שמחים לארח את המשפחות שבחרו במלון שלנו להנעים להם את החג".

שרון

מלון השרון

לקראת פסח 2013 מזמין אתכם מלון השרון שבטיילת הרצליה פיתוח, לבלות את החג באווירה השקטה והפסטורלית במלון, להשתתף בסעודת הסדר הכשרה והמופתית שרוקח השף הראשי מהמלון, וליהנות מנגישות מלאה לכל האטרקציות במרכז לצד ביקור במרכז ספא חדש (ספא שׂרנא -SARANA SPA) היוקרתי במלון.
מחירים: סופריור לינה וארוחת בוקר: יחיד בחדר 1,322 ₪, זוג 1,469 ₪, זוג + 1 ילד 1,569 ₪; סופריור חצי פנסיון: יחיד בחדר 1,497 ₪, זוג 1,819 ₪, זוג + ילד 2,039 ₪; סופריור פנסיון מלא: יחיד בחדר 1,672 ₪, זוג 2,169 ₪, זוג + ילד 2,509 ₪; בלה ויסטה זוג + 2 ילדים: לינה וארוחת בוקר 1,789 ₪, חצי פנסיון 2,379 ₪, פנסיון מלא 2,969 ₪.
המחירים המצוינים הינם ללילה אחד ואינם כוללים ארוחת ליל הסדר.
תוספת לליל הסדר למזמינים. חצי פנסיון ופנסיון מלא : 350 ₪ למבוגר , 263 ₪ לילד. מינימום הזמנה 2 לילות.
להזמנות: טל: 09-9525777, פקס: 09-9572448, דוא"ל: reservations@sharon.co.il , http://www.sharon.co.il

מלון דניאל

מלון דניאל הרצליה, מרשת טמרס מזמין אתכם לחגוג את ליל הסדר ומציע מגוון אפשרויות, כל משפחה יכולה להגיע לליל הסדר שמתאים לה, ליל סדר באולם פרטי, ליל סדר בצוותא עם אורחים נוספים או ארוחה חגיגית באולם בהגשת מזנון, כאשר כל משפחה עורכת לעצמה את הסדר בשולחן נפרד. בכל אחד מהסדרים מגיש המלון ארוחה חגיגית גדושה במנות גורמה מיוחדות ומגוונות, מגוון רחב של יינות לצד צלחת הסדר המסורתית, הארוחות הינן ללא חשש קטניות.

• ליל סדר במסעדת "המינגווי" שיכלול ארוחה בהגשה, כאשר על הסדר יהיה אמון החזן יאיר פסקר, אפיקומנים יחולקו לילדים. 
מחיר- 820 ₪ לאדם. ילד- 560 ₪. (עד גיל 3- חינם).
• ליל סדר פרטי- באולמות הפרטיים של המלון כל משפחה תערוך ליל סדר ע"פ מנהגיה והמסורת המשפחתית.
מחיר- 820 ₪ לאדם. ילד- 560 ₪, (עד גיל 3 חינם).
• אולמות  וונוס ואפרודיטה- יתקיימו ארוחות ערב חגיגיות לפסח , עם תפריט עשיר בצורת בסגנון מזנון . מחיר לאדם- 550 ₪. ילד- 375  ₪.
 

מלון שרתון תל אביב.
מלון שרתון תל אביב. צילום: יח"צ

תל-אביב

שרתון תל אביב

מלון שרתון תל אביב שעל הטיילת, מציע אפשרות לגרים בתל אביב להתארח בסעודת הסדר בלבד או להשאר ללינה. המלון מציע ארוחות באווירה חגיגית וכשרה ומעמיד לבחירתכם שלוש אפשרויות שונות לחגוג את ליל סדר הפסח במפגן גורמה כשר בניצוחו של השף הראשי צ'רלי פדידה, בהן : אפשרות לערוך סדר עם או ללא חזן, או ליהנות מאפשרות לסדר באולם פרטי. כל הסעודות כוללות תפריט מלא, שתייה קלה, יין והסדרי חנייה.
ארוחת הסדר במלון שרתון תל אביב: ארוחת ערב ללא חזן במזנון, במחיר 750 ₪ לאדם, ארוחת ערב בהגשה עם חזן, במחיר 950 ₪ לאדם, ארוחה פרטית באולם במחיר 1250 ₪ לאדם. המחירים כוללים מע"מ. ילדים עד גיל 12 ייהנו מ-50% הנחה בכל הארוחות.
מחיר אירוח ללילה לאדם בחדר דלקס 420 $
להזמנות:  03-5211111

קרלטון תל אביב

בית המלון ממשיך במסורת השנתית ומקיים את ארוחת ליל הסדר באווירה חגיגית ומהודרת בנוכחות אורחים רבים מחו"ל. מלון קרלטון תל אביב שסיים זה עתה  סדרת שיפוצים נרחבים, יחגוג כמיטב המסורת את ערב חג הפסח, יום שני י"ד בניסן תשע"ג, בארוחה חגיגית ומפוארת.
השנה יחגוג המלון את ליל הסדר באולם "כרמין" המהודר, כשעל ארוחת החג ינצח שף המלון, ערן נחשון. את טקס ליל הסדר שיחל ב19:00 בערב ינהל החזן קובי פרלשטיין, והוא ילווה במקהלת "חזני תל אביב". ארוחה הסדר תכלול תפריט עשיר , מסורתי  ועכשווי גם יחד, צלחת חג על כל סימני החג, משקאות קלים ויינות מובחרים בהגשה, עלות הארוחה 1050 ₪ כולל מע"מ לסועד.
בנוסף ניתן לערוך את הסדר באולם פרטי מסודר ומעוצב במחיר של 1250 ₪ לסועד כולל מע"מ.
לקבלת פרטים נוספים 03-5201833
הזמנות תתקבלנה עד תאריך 20.03.13 חובה להזמין מקום מראש.

ירושלים

רויאל ירושלים

במלון רויאל ירושלים מרשת מלונות פרימה מדווחים על תפוסה מלאה של המלון ותפוסה של 85% בימי חוה"מ.  בארוחת החג במלון ישתתפו כ-300 אורחים שיתחלקו בין 4 אולמות ומספר סדרים פרטיים. את הסדר המרכזי יערוך החזן זאב פרנק. החוגגים את החג יהנה מתפריט מגוון במזנונים עשירים הכוללים מבחר רב של סלטים ומנות ראשונות, מרקים מסוגים שונים ומנות חמות הכוללות עגל ומבחר בשרים.
העלות לחוגגים את ערב ליל הסדר עומדת על 2330 ₪ לזוג בחדר זוגי, פנסיון מלא כולל ארוחת הסדר. בחול המועד, 840 ₪ בעבור לינה וארוחת בוקר או 1240 ₪ בעבור חצי פנסיון. בעבור פנסיון מלא  1640 ₪.
המחיר עבור החג השני עומד על 840 ₪ בעבור לינה וא. בוקר, 1210 ₪ לחצי פנסיון או 1610 ₪ לפנסיון מלא.
המלון בהכשר הרבנות וללא חשש קטניות.