חופשת סוף שבוע בלאונרדו סיטי טאוור

פורסם: כ"ו שבט התשע"ג | | 21:22 ע"י: מערכת בבא קמא
סיטי טאוור.
סיטי טאוור. צילום: בבא קמא.
באמצע החורף, בשבת שמשית, חגגנו יום הולדת משפחתית בחופשת סוף שבוע בלב גוש דן.
חדרים מאובזרים במלון לאונרדו סיטי טאוור.
חדרים מאובזרים במלון לאונרדו סיטי טאוור. צילום: בבא קמא.

כשחושבים על חופשת סוף שבוע, מדמיינים קיץ ונסיעה לצפון. אנחנו בחרנו לחרוג ודווקא לבלות חופשה משפחתית בלב גוש דן באמצע החורף. מכיוון שהחורף בארץ הקודש לא תמיד ממלא את יעודו, זכינו בשבת שטופת שמש ואביבית. בחירת מלון במרכז התאימה להיערכות לשבת, שהרי בחורף אנחנו זוכים לכך שהשבת מקדימה.

נפשנו במלון לאונרדו סיטי טאוור, (שעד לא מזמן היה מוכר כשרתון) ששייך לרשת מלונות פתאל. מלונות לאונרדו, על שמו של דה וינצ'י, מאופיינים כמלונות בוטיק שקהל היעד שלהם הוא בעיקר אנשי עסקים (במלון אפשרות לקיים כנסים, ימי עיון, אירועים ופגישות). בשבת לא עושים עסקים, אך המלון נשאר בוטיק ואולמות הכנסים הופכים לבית כנסת - קהל היעד משתנה בהתאם לזוגות ומשפחות שנהנות מחופשת סוף שבוע במרכז גוש דן. חדרי המלון מאובזרת לתפארת ברמה הגבוהה ביותר. מחדרנו, בקומה ה-17 יכולנו להשקיף על כל תל אביב ולמעשה כל חדרי המלון נמצאים בקומות גבוהות בין קומה 9 לקומה 17. לנופשים בשבת אין מה לדאוג הודות למעלית השבת. לקראת שבת יש לבקש להחליף את כרטיסי החדרים למפתחות מכניים ואפשר לבקש הפעלה של שעון שבת.

ארוחות גורמה מוגשות במסעדת ארוגולה.
ארוחות גורמה מוגשות במסעדת ארוגולה. צילום: בבא קמא.

התרשמנו במיוחד ממסעדת הגורמה של המלון, ארוגולה, שבה מוגשות ארוחת ערב וארוחת הבוקר. בארוחת ערב שבת התקשנו להחליט מבין מבחר החלות והלחמניות המרהיב לברכת 'המוציא'. לאחר מכן, נהננו מארוחת שבת מפוארת עם מבחר מרהיב ואוכל שעשוי בקפידה יתרה. לאחר תפילת שחרית, הגענו לארוחת הבוקר-צהריים עם ציפיות שלא אוכזבו. יתכן ודווקא המסעדה היא שעזרה למלון לזכות בהישג המרשים כשזכה בתעודת הצטיינות מטעם אתר TripAdvisor.

אמנם ביקרנו במלון בשבת, אך מלון לאונרדו יכול להתאים מצויין לזוגות שרוצים לשבור את השגרה גם באמצע השבוע - כדי לחגוג אירוע מיוחד או כדי לבלות את ליל הכלולות ולמחרת להינות מארוחת בוקר מצויינת ולבקר במתקני הספא של המלון.

קבלת חדרים:
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: 16:00-19:00 בכפוף לתפוסת המלון.

עזיבת חדרים:
בימי חול: עד 11:00
בשבת או חג: עד 16:00 עזיבת החדרים לאחר השעה 16:00 תחויב אוטומטית בסכום של 150 שקלים. יש לציין ולודא בזמן ההזמנה.

כתובת וטלפון המלון:
לאונרדו סיטי טאואר
זיסמן 14 רמת גן
טלפון: 03-7544444
טלפון להזמנות: 03-5110050