מנת החודש ברשת ההמבורגר בלאק.

פורסם: כ"ה אייר התשע"ב | | 09:20 ע"י: בבא קמא.
Black הכשרה בפתח תקווה.
Black הכשרה בפתח תקווה. צילום: אורן שלו.

במסעדת בלאק תמיד יודעים להפתיע עם טעמים חדשים של המבורגרים. הפעם הוזמנו לטעום מנה באמת בלתי רגילה.

במסעדת בלאק תמיד יודעים להפתיע עם טעמים חדשים של המבורגרים. בעבר כבר סיקרנו את הסניף הכשר של הרשת בפתח-תקווה וברמת גן, אך הפעם הוזמנו לטעום מנה באמת בלתי רגילה. החודש לכבוד שבועות החליטו בסניפים הכשרים של הרשת להמציא מנת המבורגר שיהיה לה קצת מרקם גבינתי אך כמובן ללא גבינה. במנת החודש שניתן להשיג בימים אלו שילבו בתוך הקציצה של ההמבורגר ממרח טופו בתוספת פטרוזיליה, אגוזים ובוטנים.

נודה על האמת שהרעיון לאכול המבורגר ממולא בממרח טופו שמנסה להידמות לסוג של גבינה קצת הרתיע בהתחלה. לבסוף כאשר הגענו השבוע לטעום מהמנה זללנו אותה תוך דקות והיא השאירה רושם מעולה. התוספת של הטופו העשירה את הטעמים של הבשר והוסיפה לו מרקם נוסף. האגוזים והבוטנים מורגשים במיוחד וממרח הטופו מרגיש כרוטב נוסף שמגיע מתוך ההמבורגר ומעשיר כל ביס בטעם נוסף. אמנם כשומרי כשרות לא נוכל לעשות השוואה בין המנה הזו למנות המכילות גבינה, אך בכל אופן בהשוואה להמבורגרים רגילים אין ספק שמדובר בשדרוג מבורך שחבל שיחזיק רק למשך חודש אחד. המנה תוצע במחיר של 59 שקלים, חברי Black Diamond Club יהנו ממחיר מיוחד של 55 שקלים.

המבורגר במילוי ממרח טופו עם פטרוזיליה, אגוזים ובוטנים.
המבורגר במילוי ממרח טופו עם פטרוזיליה, אגוזים ובוטנים. צילום: יח"צ.

מאחר שכבר הגענו לטעום ממנת הספיישל, לא יכולנו שלא לנסות משהו נוסף מהתפריט ובחרנו ב"בלאק סטייל" - פרגית בגריל בלחמניית המבורגר עם פטריות חמות. מדובר במנה המרגישה מעט גדולה יותר ממנת ההמבורגר הרגילה, הפרגית הוכנה בצורה מושלמת והשילוב שלה עם הפטריות המוקפצות והלחמניה הטרייה היה מענג. כתוספת הוגש סלט קטן שלווה ברוטב שבו הוקפצו הפטריות שהעניק מתיקות לסלט והוסיף רעננות למנה.

לקינוח הלכנו על בטוח והזמנו סופלה שוקולד שהוגש עם כדור גלידת וניל. בנוסף הזמנו קרמבל תפוחי עץ, להפתעתנו המנות היו יחסית גדולות בהשוואה לקינוחים במסעדות אחרות. הגודל כמובן לא גרע מהטעם, על אף שהסופלה היה פרווה הוא לא נפל בטעמו מגרסתו החלבית שטעמנו במסעדות חלביות. בעוגת הקרמבל אהבנו במיוחד את הציפוי הקרנצ'י והמתוק שמגיע לו שיהיה קינוח בפני עצמו.

עלינו לציין כי בשלב הקינוחים, התלבטנו בין מנה שלישית- "בלאק דרים", שכבות של קראנצ' אגוזים, טראפלס שוקולד, ביסקוויט וקרם חלבה. מדובר במנה שאינה מכילה סוכר, עובדה הקורצת לשומרי הגיזרה שבינינו. אך היות והתחשק לנו סיום מתוק באמת, הלכנו על בטוח והזמנו מנות עמוסות סוכר.

 

סניפי הרשת הכשרים:

"סיטי אשדוד" שד' ירושלים 12, אשדוד. טל. 08-8665588
רח' ז'בוטינסקי 7 רמת גן. טל. 03-5757040
מרכז עזריאלי, קומה 1,תל אביב. טל.03-6950060
רחוב הסיבים 18, פתח תקווה. טל. 03-9191891
רחוב שלומציון המלכה 18, ירושלים. טל. 02-6246767