מסעדת בלאק הכשרה במתחם הבורסה

פורסם: כ"ו טבת התשע"ב | | 22:49 ע"י: מערכת בבא קמא
בלאק במתחם הבורסה.
בלאק במתחם הבורסה. צילום: אתר המסעדה.

שמענו על התוספות החדשות לתפריט של Black ויצאנו להתרשם מקרוב גם מהסניף החדש במתחם הבורסה ברמת גן.

בצהרי יום שישי, מתחם העסקים במתחם הבורסה ברמת גן רגוע וכמעט נטוש ביחס לימי השבוע העמוסים והשוקקים. זה היה זמן טוב עבורנו לבקר בסניף החדש של רשת ההמבורגרים Black של השף צחי בוקששתר. זהו הסניף החמישי הכשר של הרשת , שלאט לאט מפנימה את יתרונות הכשרות.

בדומה לשאר סניפי הרשת, עיצוב המסעדה משלב בין האדום לשחור. החלל החיצוני של המסעדה סגור עם קירות זכוכית (בחורף) ובקרוב יתווספו אליו גם פינות ישיבה עם ספות לאורך הדפנות. בחלק הפנימי של המסעדה כוכי ישיבה מרופדים אינטימיים, מספר שולחנות במרכז ובר צמוד לחלון המטבח. בחרנו לשבת באחת מפינות הישיבה בחלק הפינימי של המסעדה. הפעם התלווה אלינו הצעיר שבחבורה, כבן שנה.

Brick. לבנים משוקולד.
Brick. לבנים משוקולד. צילום: יח"צ.

בצהרי יום שישי אין עסקיות, וכמובן תפריט הלילה לא פעיל ולכן בחרנו מהתפריט העיקרי של המסעדה. פתחנו בנקניקיה על תירס מקסיקני (33 ₪). מנה של שתי נקניקיות עגל מוכנות על הגריל עם זיגוג מעט חריף מונחות על סלט גרגירי תירס חם. מנה טובה לפתיחה, פיקנטית מרגיעה מעט את הבטן, מעוררת את התיאבון ומתאימה לחלוקה לזוג. מיד לאחר מכן הגיעו העיקריות. למרות שהתפריט מציע גם מנות שאינן המבורגרים, החלטנו לבחור בכל זאת רק בהמבורגרים שהם מנות הדגל של הרשת. בואנוס איירוס הוא שמה של מנת המבורגר עסיסי מנתח פילה כתף, מוגשת עם מעט שום קונפי (59 ₪). זו מנה חדשה בתפריט שנכנסה לאחר שככבה כמנת החודש בחודש ספטמבר האחרון. בנוסף הזמנו מה-בורגר, ה"מה" בשמה של המנה בא לרמוז על הקול שמשמיעה החיה ממנו ההמבורגר עשוי, אולי כדי להזכיר את הטריות של הבשר. זהו המבורגר מבשר טלה עם טחינה ונגיעות צ'ילי (55 ₪). שתי המנות היו מוצלחות, עסיסיות ומשביעות. בנוסף הזמנו צ'יפס (15 ₪), Home Fries, ריבועי תפו"א מטוגנים עטופים ברוטב צ'ילי מיוחד (16 ₪). פירה תפוח אדמה הזמנו בשביל הקטן (16 ₪), שאמנם עדיין לא יודע להבחין בפירה משובח במסעדה בשרית כשרה, אבל אנחנו שטעמנו מהמנה שלו יכולים להעיד על כך.

מתפריט הקינוחים בחרנו בתה צ'אי (12 ₪), קראמבל תפוחי עץ, פריך עם כדור גלידה (36 ₪) וקינוח ה-Brick החדש (36 ₪), שהוא זוג אצבעות שוקולד גדולות בצורת לבנים במילוי מוס שוקולד, בציפוי שוקולד עם אגוזי לוז. מנות פרווה מצויינות, ובמיוחד אהבנו את הBrick שלכבוד הכניסה שלה לתפריט היה שווה להגיע.

 

Black Bar 'n' Burger

רח' ז'בוטינסקי 7 רמת גן.
טלפון: 03-5757040
בהשגחת הרבנות רמת גן