קפה המזרקה ביפו

פורסם: י"ט שבט התשע"א | | 00:17 ע"י: בבא קמא.
לזניה ברוטב שמנת ופרמז'ן.
לזניה ברוטב שמנת ופרמז'ן. צילום: יח"צ.

בית קפה חדש שנפתח ביפו מציע בראנצ' מפנק בימי שישי רק ב-65 שקלים. היינו ונהננו.

יפו חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת, שיפוץ שדרות ירושלים, שוק הפשפשים וחידוש המבנים הישנים הם דוגמאות לכך. על רקע זה, רואים חזרה של התיירים והמבקרים לאזורי הבילוי החדשים שנפתחים. ביום שישי האחרון יצאנו לביקור ביפו העתיקה ועצרנו בבית קפה חדש שנפתח ממש בכניסה לשוק הפשפשים בצמוד למלון רות דניאל רזידנס.

עוגת שוקולד חמה על רקע מבחר ירקות.
עוגת שוקולד חמה על רקע מבחר ירקות. צילום: יח"צ.

קפה המזרקה נקרא על שם המזרקה המוצבת במרכז הכיכר שבצומת הרחובות שדרות ירושלים ודרך בן צבי. על התפריט אחראי הקייטרינג המוכר "תוצרת הארץ" בניהולו של השף דניאל כ"ץ ועל המטבח מופקד השף אורי בירון, בנה של שרי רז מהערוץ הראשון. הקייטרינג "תוצרת הארץ" מתמחה בהענקת שירותים למלונות ולאירועים. בין המלונות שמקבלים את שירותיהם מ"תוצרת הארץ" הם רשת המלונות 'דן בוטיק' בירושלים, מלון עין הכרם, מלון הדסה בייבי ועכשיו גם במלון רות דניאל רזידנס הצמוד לקפה המזרקה.

קפה המזרקה נפתח רק לפני כשבועיים כך שמומלץ לבוא לבקר לפני שיהפוך להמוני וצפוף. מידי יום שישי ניתן ליהנות מבראנצ' שישי בסגנון "אכול כפי יכולתך" במחיר נמוך יחסית של 65 שקלים בלבד. במחיר זה ניתן לקחת צלחת ולמלא אותה מכל הטוב שעל שולחנות ההגשה, ולהתיישב יחד עם כוס מיץ, קפה מהמכונה או שניהם. התפריט כולל מבחר מנות פתיחה כמו סלטים, בר ירקות להכנת סלט בהרכבה עצמית, רטבים, מבחר של סוגי גבינות, מבחר לחמים, ממרחים, הרינג, אנטיפסטי וחמוצים. למנה עיקרית אפשר להעמיס מסוגי הקישים, לזניה, גראטן צרפתי – פרוסות תפוחי אדמה בניחוח שום עם חמאה, פסטה פנה ברוטב פומדורו או רוטב שמנת ופסטו, גלילות חצילים במילוי גבינות אפויים ברוטב עגבניות ופרמז'ן ומרק כתום בנגיעות שמנת ופרמז'ן. לקינוח אסור לוותר על עוגת שוקולד חמה, שטרודל תפוחים או סלט פירות.

קפה המזרקה
שדרות ירושלים, 47
תל-אביב יפו
א-ה 8:30 - 23:00
ו 8:30 - 14:00
מוצ"ש שעתיים אחרי שבת עד 23:00
להזמנת מקום: 074-7029743