אתר חדש לחברת קלין

פורסם: ז' אלול התש"ע | | 14:21 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום מסך של אתר קלין החדש.
צילום מסך של אתר קלין החדש. צילום: אתר החברה.

אתר חברת קלין השיקה אתר חדש ונקי. באנו לבדוק.

חברת קלין, אחת החברות המובילות והוותיקותבישראל בתחום הניקיון וטיפוח הבית, השיקה אתר אינטרנט שעלה בכתובת http://www.kleen.co.il. האתר מציג לגולשים מידע על החברה, פעילותה ומגוון מוצריה.

למי שלא מכיר את החברה, האתר יוכל לעשות קצת סדר ונקיון. ובכל זאת בכמה מילים: קלין הינה חברת בת בקבוצת קליר, המובילה במשק בתחומי הניקיון, הנייר והציוד המקצועי למגזר המוסדי. לדברי החברה "סדרת מוצרי קלין פותחה והותאמה במיוחד לצורכי משק הבית הישראלי, תוך הקפדה על איכות, אמינות, ועוצמת ניקיון בלתי מתפשרת". מוצרי החברה מפותחים במעבדות קלין ומשלבים חשיבה חדשנית, מדע וטכנולוגיה מתקדמת, המשתמשים כבסיס ליצירת פתרונות לבית נעים, נקי וריחני. עוד מציינים בחברה כי "קלין מחויבת לסביבה ולקהילה. החברה מפתחת מגוון מוצרים תוך שמירה על איכות הסביבה וללא ניסויים בבעלי-חיים, מתוך מודעות ואנושיות". 

 

כפי שציינו האתר נראה טוב והוא שימושי בעיקר כאמצעי יחסי ציבור לחברה ומוצירה, אך היינו מוסיפים כמה פרטים חשובים באתר. בקטלוג המוצרים ישנו מידע על כל מוצר, אך לטעמנו המידע חסר. דווקא במדיה אינטרנטית שאין בעיה להוסיף בה מידע, היינו רוצים למצוא באתר לפחות את כל המידע שישנו על תוית המוצר - כולל למשל רשימת חומרים פעילים והנחיות כיצד יש לפעול כאשר ישנה פגיעה בעיניים או לאחר בליעת החומר בטעות, פגיעות שלצערנו מתרחשות. במדור הטיפים באתר היינו מרחיבים את הטיפים כדי שיהיו קצת יותר אופרטיבים מאשר "לניקוי כתמים לפני כביסה כדאי להרטיב עם קלין רב תכלתית מדולל". מכיוון שזהו אתר חדש אנו מקווים שהמידע החסר יעודכן וישתכלל בהמשך. 

באתר גם מידע על משרות פנויות, לכל מי שרוצה לראות את עצמו פעיל בענף.
לאתר גם גרסה באנגלית.

כתובת האתר: http://www.kleen.co.il