לראשונה בישראל: אימון יהודי

פורסם: כ"ב סיון התש"ע | | 15:34 ע"י: מערכת בבא קמא
מתי וכסלר. המיסד.
מתי וכסלר. המיסד. צילום: יח"צ.

אימון לתוצאות בגישה היהודית מציג: "החופש ללמוד".  קורס מאמנים בתנאי מלון.
 

כוונה!, בית הספר למאמנים שנוסד במטרה להביא את הגישה היהודית לתחום ההתפתחות האישית, האימון האישי, והנחיית הקבוצות, משתף פעולה עם מלון כינר בגליל ומרכז ההשתלמויות "כינור לנפש" ופותח קורס מאמנים בתנאי מלון מלאים המתאים לאלו הבוחרים ללמוד בשקט, ברוגע ובאופן מרוכז.

הלימודים במתכונת שכזו מתאימים לאנשים שאוהבים למידה אינטנסיבית ומוכנים לעבודה פנימית, לאלו המעדיפים לרכז את הלימודים לזמן קצוב, לאלו שרוצים לחבר בין גוף לרוח ולאלו שרוצים ללמוד עם מרצים מנוסים בפרקטיקה באווירה פסטורלית ובתנאי בית מלון עם פנסיון מלא.

בכוונה! המטרה היא להכשיר מאמנים ומנחי קבוצות בגישה יהודית, לרמה המקצועית והמעמיקה ביותר.מאמנים ומנחים שיובילו את לקוחותיהם להישגים יוצאי דופן בעולם המעשה, מתוך התבוננות פנימית יהודית.
ליצור שפה, הבחנות, ועקרונות, להתפתחות אישית ולהשגת תוצאות בגישה רוחנית ויהודית, שתוכל לשמש אנשי מקצוע, מחנכים, ומנהיגים, ותהפוך לנחלת הכלל.
מייסד כוונה מתי וכסלר מציין כי התוכנית תאפשר לכאלו המעוניינים להשתלב במקצוע האימון בגישה יהודית לרכז את הלימודים על פני מס' מחזורים שימשכו מספר ימים רצופים לאורך השבוע-לא כולל סופי שבוע שבהם התלמידים ישהו בביתם ובסופם להיבחן לבחינות הגמר כמאמנים מוסמכים, אפשרות הלימוד הנ"ל באה בנוסף לאופציה ללמוד במערך לימודים סטנדרטי הנפרש על פני כל השנה כמקובל.

קורס המאמנים הייחודי, יערך במלון כינר שבגליל שעל שפת הכנרת והוא יכלול 3 מפגשים בני 5 ימים כל מפגש בתאריכים: 27.6-1.7 / 12-16.9 / 31.10-4.11 .

מלון כינר נותן מענה איכותי יוקרתי ומיוחד לאוכלוסיה הדתית והחרדית בארץ ובעולם ,
במלון כשרות מהודרת, מיטות כהלכה, בריכת שחיה נפרדת, מועדון כושר בשעות נפרדות, חוף נפרד לנשים ולגברים.

למעוניינים להצטרף לתוכנית : 02-6222892 או באמצעות האתר : http://www.kavana.co.il/Default.aspx?tabid=128