רשת "הבורסה לתכשיטים" השיקה סניף חדש בבני ברק

פורסם: י"ב סיון התש"ע | | 22:54 ע"י: מערכת בבא קמא
קביעת מזוזה על ידי האדמור ממוצזיץ' והרב לאו
קביעת מזוזה על ידי האדמור ממוצזיץ' והרב לאו צילום: יח"צ

רשת "הבורסה לתכשיטים" מתרחבת ופותחת סניף חדש, ה-14 במספר. הסניף החדש יציג את קולקציות תכשיטים ושעונים ויציע מגוון רחב של טבעות אירוסין ונישואין, תכשיטי יהלומים וזהב. 

רשת "הבורסה לתכשיטים" מתרחבת ופותחת סניף חדש, ה-14 במספר ברחוב רבי עקיבא 118 בבני ברק. הסניף החדש בניהולו של חיים שיינפלד, יציג את קולקציות התכשיטים והשעונים העדכניות ביותר ויציע מגוון רחב של טבעות אירוסין ונישואין, תכשיטי יהלומים וזהב בטווח מחירים רחב. כמו כן יינתנו בסניף שירותי צורפות מקצועיים, לצד שירותי ניקיון ותיקון תכשיטים. 

הרב לאו והאדמור ממוצזיץ' בסיור בחנות
הרב לאו והאדמור ממוצזיץ' בסיור בחנות צילום: יח"צ

סניף בני ברק של רשת "הבורסה לתכשיטים" נותן מענה לביקוש הולך וגובר לתכשיטי החברה מצד הציבור הדתי-חרדי. פתיחת החנות החדשה עונה לדרישות הללו – הן בצד העיצוב והן בצד השירות.

נכבדי העיר בני ברק ופרנסיה כיבדו בנוכחותם את מעמד השקת החנות ואת טקס קביעת המזוזה. בניהם האדמו"ר ממוצזיץ', רב העיר תל אביב הרב מאיר לאו, ראש העיר בני ברק הרב יעקב אשר, דובר עיריית בני ברק מר אברהם טננבוים, עו"ד אלקנה בישיץ, הרב אלטויז ועוד רבים אחרים.

רשת "הבורסה לתכשיטים" היא רשת חנויות תכשיטים שומרת שבת המונה 14 חנויות בפריסה ארצית. הרשת הוקמה בשנת 1975 ומובילה מאז בגאווה את ענף התכשיטים בישראל. הרשת חרטה על דגלה את נושא האיכות ואת ערכי השירות, המקצועיות והאמינות.