יום העצמאות, חג הקורבן

פורסם: כ"ה ניסן התש"ע | | 13:25 ע"י: מערכת בבא קמא
עושים על האש.
עושים על האש. צילום: בבא קמא.

רבים משתדלים להקדיש כלים יפים במיוחד לפסח. אבל ביום העצמאות, כשחוגגים בטבע למרגלות המנגל, מכירות הכלים החד פעמיים שוברות שיאים.

כבר בערב פסח, כולנו עוברים מחנות לחנות כדי להשלים את צרכי החג. כבר אז רשמנו לעצמנו להכנס לחנות הכלים החד פעמיים של מיטב לקראת יום העצמאות.
מסתבר כי למיטב, רשת חנויות מפעל ב: תל אביב רח' סלמה 160, בני ברק רח' אברבנאל 63 , אזור רח' המצודה 23 , ברעננה, רח' המלאכה 10, אזור התעשייה.
לכאורה, עוד חנות של כלים חד פעמיים. יש כאלו המון. ובכל זאת התרשמנו ממגון המוצרים הנמכרים בחנות. לא כבכל מקום אפשר להשיג קרטונים לפופקורן כמו שמוכרים בקולנוע, שקיות מצופות נייר כסף עליהן כתוב "ציפס", כלי בישול מקצועיים במחירים שפויים, כלים חד פעמיים ידידותיים לסביבה וסרטי קישוט לדקורציה.

מי שמתכנן ארוע, קומזיץ וכדו' כדאי שיעבור בחנות מסוג זה. לפעמים אין מנוס וחייבים להזדקק לכלי פלסטיק חד פעמיים. המגוון של המוצרים יכול לשדרג כך ארוע ולסחוט קריאות התפעלות מהשימוש באביזרים, גם אם חד פעמיים, לא שגרתיים ובמחירים שפויים. לדוגמא: מתכלים מבמבוק של EatWare, כלים חד פעמיים בעיצוב יוקרתי של Sabert , מפיות, ראנרים ומפות שולחן חד פעמיים, קישוטים לשולחן ועוד. בימים אלו החלה חברת מיטב לייבא לישראל פחם הדרים משובח ממצרים לשדרוג נפנוף הבשר.
אנו חייבים לציין כי שקיות האשפה שרכשנו שם, עמדו במשימתן בכבוד, לא נקרעו ולא נזלו. מנסיון העבר, זו עובדה לא טריביאלית.
בחנות גם מגוון של חמרי ניקוי, מטליות באריזות מוסדיות או קמעונאיות.