פד ירוק לעכבר אפור

פורסם: י' ניסן התש"ע | | 19:08 ע"י: כתב "בבא קמא"
משטח לעכבר אופטי.
משטח לעכבר אופטי. צילום: יח"צ

חשבנו שתעשית משטחי העכבר מיצתה את עצמה, אז זהו שלא. גם פה אפשר לחדש.

חברת M3 ישראל משווקת משטח חדש המיועד לעכברי מחשב אלחוטיים. ייחודו של המשטח המהפכני הוא בעיצוב האופטי שלו, המסייע להקטין את צריכת החשמל של העכבר האלחוטי.

בחברה טוענים כי "העיצוב האופטי החדשני של משטח העכבר מאריך את חיי הסוללה ב-75% - ובכך מסייע לחיסכון ולשמירה על איכות הסביבה".

 המשטח משווק גם בגירסא הכוללת כרית ג'ל מיוחדת, שמתאימה את עצמה באופן מדויק ואופטימלי לפרק כף היד של המשתמש. העובדה שפרק כף היד שומר על תנוחתו הטבעית, מסייעת לחסוך כאבים וחוסר נוחות.

ניסינו את המשטח בגירסא הפשוטה, ללא כרית הג'ל והתרשמנו כי המשטח נוח ביותר לעבודה, למעשה זה המשטח הנוח ביותר שבו נתקלנו. העכבר מחליק על גביו באופן חלק, נעים ואחיד ומאפשר הקלקה מדויקת בעיקר באפליקציות גרפיות הדורשות עבודת עכבר מדוייקת. חברת 3M הידועה בחדשנות המוצרים שלה, הפתיעה גם במוצר בנאלי כמו משטח לעכבר.

המוצר כה טוב עד כי על גב האריזה מודפסת הודעת "שביעות רצון מהמוצר מובטחת" מי שיחשוב אחרת – מוזמן להחזיר את המוצר עם הקבלה וכספו יוחזר. גם מי שאינו רגיש להגנת הסביבה, ישמח אם הסוללות של העכבר יאריכו ימים ויחסכו התקעות ללא סוללה דוקא כשצריך אותה. עדיין לא חלף מספיק זמן כדי שנוכל להתרשם אם אכן מושג החסכון בסוללות, ומהו האפקט אם בכלל כשהמדובר בעכבר אופטי ללא תאורה כמו של חברת לוג'יטק למשל