תרופות ותכשירים כשרים לפסח

פורסם: ג' ניסן התש"ע | | 23:57 ע"י: מערכת בבא קמא
יותר מידי מצות?
יותר מידי מצות? צילום: יח"צ

לקראת החג, מציעה חברת פריגו תרופות כשרות לפסח שכדאי שיהיו זמינות ויעזרו לנו ליהנות מהחג ולא לדאוג לתופעות המלוות אותו, בארוחת ליל הסדר או בטיול רגלי בארץ.

לסובלים מבעיות עיכול, כתוצאה מאכילת מצות, חזרת, חרוסת:
פינק ביסמוט: לטיפול במקרים של כאבי בטן, שלשול, קלקול קיבה, קשיים בעיכול ובחילה, תרחיף לילדים או טבליות למבוגרים ללא מרשם רופא. המוצר מצמצם במחצית את כמות השלשולים ושלא כמו תרופות אחרות אינו מקטין את תנועת המעיים ואינו גורם לעצירות. מכיל את החומר הפעיל "Bismuth Subsalicylate" – היחיד המאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש בתינוקות ובילדים לטיפול בכאבי בטן ושלשולים. למוצר 2 פרזנטציות: תרחיף לשימוש החל מגיל שלוש. אריזה גדולה וחסכונית מכילה 237 מ"ל - כ15 מנות טיפול. מחיר מומלץ: 39.05 ₪.
טבליות לעיסה, לילדים גדולים ומבוגרים. מחיר מומלץ: 39.73 ₪ (אריזה מכילה 30 טבליות).

לופרקס: לטיפול בהתקפים פתאומיים או חוזרים של שלשול חריף. לופרקס מפחית במהירות את תחושת הדחיפות והלחץ, וכן את מספר היציאות. לכן התכשיר מסייע בהפחתת איבוד נוזלים ומלחים. הקפליות קטנות ולכן קלות לבליעה. לופרקס מיועד לשימוש למבוגרים וילדים מגיל 12 ומעלה (בגילאים 6-12 יש לתת לפי המלצת רופא).
מחיר מומלץ: 23.36 ₪ (אריזה מכילה 12 קפליות)

קלצרבת: טבליות לעיסה בטעמי פירות, להקלה על תחושת הצרבת, תוך מספר דקות. הטבליות מכילות סידן הפועל כסותר חומצה וכך מנטרל את הצרבת. כמו כן, הטבליות משמשות כתוסף סידן, המהווה מרכיב עיקרי בבניית ותחזוקת המערכת השלדית וחיוני לשיניים בריאות. קלצרבת מתאים לשימוש מבוגרים וילדים מגיל 6 ומעלה, ללא מרשם רופא. מחיר מומלץ: 34.96 ₪ (150 טבליות).

למטיילים בארץ ולטסים לחו"ל:

סליפ אייד: תרופה להקלה על הפרעות שינה וקושי בהרדמות ללא צורך במרשם רופא. התרופה מומלצת במיוחד לנסיעות וטיסות ליעדים רחוקים ולסובלים מג'ט-לג. 'סליפ אייד' מבוסס על חומר פעיל אנטי - היסטמיני, מסייע בשבירת מעגל נדודי השינה, מאפשר חזרה לשגרת שנת לילה נורמאלית, אינו ממכר ובטוח לשימוש. מחיר מומלץ: 39.73 ₪ (לאריזת חסכון של 16 טבליות המספיקה ל16-32 לילות).

אקסידול: תרופה ללא מרשם לטיפול במיגרנה קלה - בינונית, בעלת יעילות גבוהה בשיכוך הכאבים והסימפטומים הנלווים לה. לשילוב המרכיבים הייחודי בתרופה השפעה מהירה בהפגת הכאב ומאפשר חזרה לשיגרת היום יום. מומלץ ליטול את התרופה במינון של 2 קפליות עד פעמיים ביום. מחיר מומלץ: נמכרת באריזה של 24 קפליות (28.70 ₪) ובאריזה של 50 קפליות (56.50 ₪).

אתוש ג'ל ארומאטי: בזמן הטיולים בטבע ובשטחים פתוחים גוברים הסיכויים לעקיצות יתושים. אתוש ג'ל ארומאטי של חברת פריגו ישראל הוא ג'ל דוחה יתושים המשלב מרכיבים טבעיים ובטוח לשימוש גם בתינוקות וילדים. בין מרכיביו- תמצית עלי האיקליפטוס, לבנדר ורוזמרין, הידועים כצמחים דוחי יתושים. הג'ל מכיל גם אלוורה להרגעת העור. סדרת אתוש כוללת 5 מוצרים: אתוש סטיק, רול און, ספריי, אתוש תחליב לתינוקות (מגיל 6 חודשים) ולבעלי עור רגיש ואתוש ג'ל ארומאטי טבעי. מתאים לשימוש ילדים ומבוגרים ומאושר על ידי משרד הבריאות. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪,

ניתן להשיג את כל המוצרים ברשתות הפארם בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ ללא מרשם רופא.

 

באתר בבא קמא תוכלו למצוא אתרים ומידע נוסף על פסח ועל תרופות כשרות לפסח.