למרות ביקושי השיא: מבצע מיוחד לציבור הדתי

פורסם: כ"ח אדר התש"ע | | 09:24 ע"י: מערכת בבא קמא
קל אוטו.
קל אוטו. צילום: לוגו החברה.

למרות ביקושי השיא לרכב שכור בפסח: מבצע מיוחד לציבור הדתי 

למרות שפסח הוא תקופת שיא הביקוש עבור רכב שכור, ואף אחת מחברות הרכב איננה מציעה מבצעים בתקופה זו, החליטה קבוצת הרכב "קל אוטו", הקבוצה החמישית בגודלה בישראל, העוסקת בהשכרה, מכירה, ביטוח וליסינג של כלי רכב, לצאת היום במבצע מיוחד לציבור החרדי לכבוד חג הפסח תחת השם: "פסח כהלכה". במסגרת המבצע, הציבור הדתי והחרדי יהנה מיום נוסף במחיר של 100 ₪ בלבד על השכרת רכב לשבוע ימים, וממחירים מוזלים במשך כל תקופת החג, כאשר חופשת הפסח הכוללת תמשך השנה 8 ימים. המבצע זמין לציבור בסניפי קל אוטו בירושלים, ת"א, חיפה, ב"ש, הרצליה, אילת ונס ציונה. 

מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין, מציין כי "כבר מספר שנים שחל גידול בפניות מלקוחות להשכרת רכבים בחגים בכלל ובפסח בפרט, לכן חשוב לחברה לעודד את הציבור החרדי הקרוב לליבי לתכנן מראש את חופשת הפסח, הטיולים וביקורי המשפחה. לכן, למרות ביקושי השיא לרכב משפחתי בתקופה זו, החלטנו בחברה ללכת לקראת הציבור הדתי-חרדי אשר מעוניין לנצל את החופשה, לבקר את המשפחה ולטייל בתקופת "בין הזמנים. מאחר והציבור הדתי איננו משתמש ברכב בשבת קודש, ובד"כ נאלץ לשלם סתם על יום בו הרכב אינו בשימוש, באנו לקראתו במחיר"".

מחירים לדוגמה במסגרת המבצע: 999 ש"ח, כולל מע"מ, להשכרת רכב אוטומטי קטן לשבוע. רכב משפחתי 1600 סמ"ק, במחיר של 1,099 ש"ח לשבוע. בשני המקרים על היום השמיני של ההשכרה ישלמו השוכרים תוספת של 100 ש"ח בלבד.

פרטים נוספים: www.calauto.co.il או ב- *6020 

המלצת בבא קמא: אתרים ומידע נוסף על פסח ועל מוצרים כשרים לפסח.