5 קינוחים שילדים אוהבים במיוחד

פורסם: כ"ב אדר א' התשפ"ב | | 23:23 ע"י: מדור פרסומי
קינוחים לילדים
קינוחים לילדים צילום: pexels
ילדים מעריצים אותם. הם לא יכולים להעביר יום שלם בלעדיהם. הצורך בהם כדי לעבור את היום עם חיוך, הוא בלתי ניתן להסבר. כשהם רואים אותם, האור בעיניהם נדלק. קינוח, ממתקים או סוכר באופן כללי – זו אהבה גדולה של ילדינו, ללא ספק. כשהם אוכלים אותם, הם הכי מאושרים. אבל מהם הקינוחים האהובים ביותר על הילדים? יצרנו את הרשימה האולטימטיבית.

הדרך לליבו של כל ילד

אין ספק, הסוכר יודע לספק לנו רגעים בלתי נשכחים. המאכלים האהובים שטעמנו בהיותנו ילדים - טעמם נשאר איתנו שנים רבות. זיכרונות רבים שלנו מתקופת הילדות מקושרים לאוכל, ובעיקר - חוויות מתוקות של קינוחים שנצרבו בנו. בין אם זאת גלידה של אחרי יום מפרך בלונה פארק, קרמבו מנחם בחורף או פנקייקים של שבת בבוקר- לכל ילד יש את האהבה הגדולה שלו בעולם הקינוחים.

עוגת שוקולד- קלאס באפס מאמץ

כשאנחנו חושבים על ימי הולדת, אנחנו נזכרים בליצן שהגיע כתוכנית אומנותית, הבלונים המפוזרים לכל עבר, הפלייליסט הקבוע בו מככבים אורנה ומשה דץ, ומעל כולם ניצבת גולת הכותרת - עוגת יום ההולדת הקלאסית. עוגת השוקולד עם הקרם הבלתי נשכח והסוכריות הצבעוניות המפוזרות מעל – זהו אולי הזיכרון החי והחזק ביותר עבור כל ילד שהתארח או חגג בעצמו את יום ההולדת עם חבריו. היא מוכנה בתוך חצי שעה, משלבת עוגה בחושה עם קרם שוקולד מריר וסוכריות שמעצימות את החוויה. מדובר במתכון פשוט למדי, אך לגמרי מנצח.

פנקייקים 

ארוחת בוקר מנצחת עבור הילדים, גם אם לא מזינה במיוחד, היא כמובן פנקייקים. הפשטות של הכנת הבלילה מאפשרת הכנה משותפת עם הילדים. כל מה שצריך זה את המצרכים הבסיסיים, מטרפה ידנית ויש לכם פנקייקים מפנקים. אז אם אתם אוהבים מייפל, אבקת סוכר או ממרח נוטלה - ההנאה מובטחת. כיום ניתן למצוא גם מתכונים לפנקייקים טבעוניים וגם כאלה ללא גלוטן.

קרמבו - מלך החורף

הוא הגיע אלינו מאירופה. בדנמרק טוענים שהוא שלהם, אולם מדינות נוספות זוקפות את ההמצאה לזכותן. קבלו את מלך החורף - הקרמבו. הקינוח האהוב שווק בישראל כתחליף החורפי לגלידה, שכן הוא אינו נמס בטמפרטורת חדר, וכבש את ליבה של מדינת ישראל, ובעיקר את לבבותיהם של ילדיה. בין אם מדובר בקרמבו וניל או מוקה (ויכוח ישן נושן המפלג את העם), הוא הרוויח מקום של כבוד ברשימת הקינוחים האהובים בישראל. הקרמבו הקלאסי עשוי שכבת צימקאו שוקולדית ודקה, וממולא בקצף ביצים ממותק. עם זאת, במהלך השנים הכנת קרמבו ביתי הפכה לפופולרית יותר ויותר. אם יש ברשותכם מיקסר וחומרי גלם כמו פולי קקאו, שוקולד מריר, חמאה וביצים - תוכלו להכין בעצמכם קרמבו מושחת ומפנק.

גלידה - קינוח שהוא קונצנזוס

גם אם אינכם חובבי קרמבו מושבעים, או פחות מתחברים לעוגות בחושות - לא יעלה על הדעת שגלידה היא לא כוס התה שלכם. גלידה בישראל היא בגדר טירוף של ממש, וניתן למצוא אותה בכל בית בשלל טעמים. מאות אלפי ישראלים פוקדים את הגלידריות השונות ברחבי הארץ מדי שנה, בין אם אחרי טיול של סוף שבוע או כבילוי משפחתי של ממש. אם פעם ניתן היה לבחור בין שוקולד, וניל או תות - היום נראה שכל דבר שתחשבו עליו הפך לטעם לגיטימי לגלידה. הילדים נטרפים אחריה, וטעמי הילדות של הגלידה נשארים איתם לכל החיים.

לסיכום, נראה שאין דבר מרגש יותר, עבור ילדים וגם עבור ילדים שכבר גדלו, מהפתעה בדמות הקינוח האהוב. כיום המגוון העצום של דברי מתיקה וקינוחים לילדים הופך את המשימה לשמח אותם למאתגרת יותר, אז זכרו - לפעמים התשובה נמצאת ממש מתחת לאף. ואם האף מריח עוגת שוקולד בתנור, תהיו בטוחים שגם הלב יהיה מרוצה.