מסעדת אלפרדו הופכת לרשת מסעדות כשרה למהדרין

פורסם: כ"ה אלול התשע"ה | | 13:14 ע"י: בבא קמא
אלפרדו ראשון לציון
אלפרדו ראשון לציון צילום: יח"צ
בימים אלו הושקה רשת המסעדות הכשרה למהדרין הראשונה בישראל – רשת "אלפרדו". נוסף על שני הסניפים הקיימים ברעננה ובפתח תקווה ייפתחו בתקופה בין 10-15 סניפים בפריסה ארצית.

בימים אלו בימים אלו הושקה רשת המסעדות הכשרה למהדרין הראשונה בישראל – רשת "אלפרדו". הרשת פתחה לאחרונה סניף שלישי בראשון לציון והצפי הוא כי עד סוף השנה תמנה הרשת 5 סניפים ביניהם  סניף בירושלים שצפוי להיפתח בחודש הקרוב . בהקמת הרשת הושקעו עד כה 8 מיליון ₪. בעלי הרשת צופים כי ב-5 שנים הקרובות ייפתחו בין 10-15 סניפים בעלי קונספט אחיד בפריסה ארצית  שכולם יהיו כשרים למהדרין.

הרשת, אשר עם פתיחת הסניפים החדשים, הפכה להיות רשת המסעדות הכשרה למהדרין הראשונה בישראל,  החליטה לשים דגש על נושא הכשרות במטרה  לתת מענה לקהל רב התר אחר מסעדות איכותיות כשרות למהדרין ברחבי הארץ . מסעדות הרשת הן בין המסעדות הכשרות למהדרין המבוקשות ביותר בארץ הן בזכות האוכל האיכותי והטעים והן לאור העובדה כי עורכי אירועים רבים, פרטיים ועסקיים, מעדיפים לבחור במקומות כשרים למהדרין על מנת לתת מענה לכל סוגי הסועדים. מסעדות הרשת ממוקמות במקומות

אטרקטיביים כגון מרכזי עסקים ומקומות בילוי ונותנות מענה למגוון רחב של סוגי אוכלוסייה לאורך כל שעות היום והערב. 

ניוקי סלק של רשת אלפרדו
ניוקי סלק של רשת אלפרדו צילום: סיוון שוב עמי

"אלפרדו" הינה בבעלותם של מספר שותפים ערן בן עמי, אשר לו ניסיון של למעלה מ-13 שנה בעולם המסעדות  ובני הזוג דוד וריקה עגיב בעלי ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום המסעדנות. כמו כן, הרשת מנוהלת על  ידי ליאור נזר, אשר לו ניסיון של למעלה מ- 13 שנים בתחום המסעדנות. השלושה החליטו לאחרונה לאור הביקוש הרב להרחיב את הרשת ולהקים סניפים נוספים בזכיינות.

רשת "אלפרדו" , אשר הוקמה בשנת 2002, הינה רשת מסעדות שף איטלקית המציעה תפריט יוקרתי, איכותי ומגוון  הכולל פסטות, פיצות, דגים , לזניות , סלטים ,לחמים  ועוד.  תפריט הרשת מתעדכן פעמיים במהלך השנה בחורף ובקיץ וכל העת נכנסות אליו מנות חדשות ומקוריות. כמו כן, הרשת מתמחה באירועים יוקרתיים פרטיים ועסקיים.

לזניה 4 גבינות של רשת אלפרדו
לזניה 4 גבינות של רשת אלפרדו צילום: סיוון שוב עמי

מנכ"ל הרשת, ליאור נזר: "המהלך של הפיכת הרשת לכשרה למהדרין נבע מתוך זיהוי פלח אוכלוסייה גדול מאד שלא ניתן לו מענה הולם בשוק  המסעדות הישראלי. לא הגיוני כי במדינת ישראל לא הוקמה עד היום רשת מסעדות כשרות למהדרין הפונות למגוון רחב של קהלים. הפיכתה  לכשרה למהדרין הייתה צעד מתבקש שמטרתו להגדיל את  קהל היעד תוך שמירה על איכות המנות ועל איכות חומרי הגלם.  במשך השנים שמנו לב כי בעלי עסקים רבים או אנשים פרטיים הרוצים לערוך אירועים פרטיים במסעדה דואגים לתת מענה מבחינת הכשרות לכל עובדיהם או אורחיהם ולכן הביקוש למסעדות בעלות כשרות למהדרין עולה.