סושי כשר בתל אביב בעשרה שקלים

פורסם: י"ד שבט התשע"ד | | 22:27 ע"י: בבא קמא
Woki Toki
Woki Toki צילום: דרור כ"ץ
מטבח אסייתי אורבני ומהיר נפתח בתל אביב, ולרגל חודש ההשקה מציעים את כל התפריט בעשרה שקלים בלבד בימי שישי.

השבוע נפתח בלב ליבה של תל אביב  Woki Toki - מטבח אסייתי מהיר, איכותי משתלם המציע חוויה אורבנית אסייתית עם אוכל מעולה, אלכוהול איכותי ואוירה ייחודית. התפריט של Woki Toki  שנבנה על ידי היועץ הקולינארי והשף משה בדישי מבוסס על התרבות הקולינארית המאפיינת את המטבח האסייתי והותאם ברובו לחיך הישראלי. חומרי הגלם ב-Woki Toki הינם הטובים ביותר כאשר בעלי המקום אינם מתפשרים על איכות. התפריט מציע 5 קטגוריות מזון מרכזיות: ראשונות, גיוזה ווק, פלנצ'ה וסושי.

סושי קשת במסעדת ווקי טוקי
סושי קשת במסעדת ווקי טוקי צילום: דרור כ"ץ

לרגל השקתה הרשמית של המסעדה, מציעה Woki Toki  למשך חודש הפתיחה, את Happy Friday - כל שישי, כל תפריט האוכל, ב-10 ₪ למנה (למעט קומבו סושי). המבצע מוגבל לשתי מנות לאדם. התפריט המיוחד יוגש  החל מה-17.1.2014 ועד ה-7.2.14 בין השעות 11:00-15:30 ויהיה תקף לישיבה במקום בלבד.

Woki Toki הוקמה על ידי 3 שותפים: אלי עוזר, שרון עוזר וכפיר חזיזה - משפחה של מסעדנים וותיקים אשר השקיעו בהקמת המקום כ-3 מיליון ₪. על עיצוב המקום הופקדו איש המיתוג אבי שטרית והאדריכל יוסי חיזמה אשר שאבו השראה לעיצוב המקום מהאלמנטים המאפיינים את הרחוב האסייתי –  פשוט ולא מתחכם. מצד אחד קיר בריקים עם ציורי גרפיטי ומצד שני קיר עם עיטורים אסייתיים ייחודים. הצבעים הבולטים במקום הם שחור וצהוב המהווים טוויסט לצבעים האסייתיים המקוריים. ב-Woki Toki יוגשו מגוון מנות ייחודיות כמו אגרול אבוקדו, מיסו צ'יקן סלט, פאד קפאו, שוגון רול סושי ועוד. תפריט הקינוחים כולל את המנה הפופולארית מתאילנד - בננה לוטי.

Woki Toki
שעות פתיחה: ראשון-חמישי מ- 12:00 עד אחרון הלקוחות
שישי: 12:00-15:30,
שבת: שעה לאחר צאת שבת עד אחרון הלקוחות.

לינקולן 11 תל אביב
כשר בהשגחת הרבנות תל אביב
להזמנות: 036547778