סושי כשר בשפיים - פרנג'ליקו סושי בר

פורסם: ל' חשון התשע"ד | | 15:30 ע"י: מערכת בבא קמא
פרנג'ליקו הכשרה בשפיים.
פרנג'ליקו הכשרה בשפיים. צילום: אורן אשד.
ביקרנו בסניף הכשר החדש של רשת פרנג'ליקו בשפיים ויצאנו מרוצים. [עדכון 24/02/2014: הסניף בשפיים נפתח בשבת ואינו כשר יותר]

עדכון 24/02/2014: הסניף בשפיים נפתח בשבת ואינו כשר יותר

פרנג'ליקו היא רשת מסעדות עם אוריינטציה אסיאתית שמותאמת לקהל הישראלי. המסעדה הראשונה נפתחה בחיפה אך במהלך העשור האחרון נפתחו סניפים בזה אחר זה במקומות שונים בארץ. באופן טבעי נפתחו שני סניפים כשרים של הרשת בירושלים (רמת בית הכרם, שלומציון המלכה)  ולאחרונה גם סניף כשר בפרדס חנה וסניף כשר נוסף, למרבה ההפתעה, במתחם הקניות בשפיים שידוע שבו פתוחות החניות בשבת. אחרי עשור של פעילות הרשת, הוספת סניפים כשרים נוספים נותנת לנו סיבה טובה להגיע ולהכיר מקרוב.

חלל המסעדה בשפיים.
חלל המסעדה בשפיים. צילום: אורן אשד.

בקרנו בסניף בשפיים בשעת צהריים ומצאנו שהמקום מלא סועדים שמצאו בו מקום מפלט להפסקת צהריים או לפגישה עסקית. אך החלל הגדול של המסעדה, בר המשקאות והמרפסת שמשקיפה לשדות הגובלים בקיבוץ הסמוך, הופכים את המקום גם לסביבת בילוי נהדרת למסיבה משפחתית בשעות הערב המוקדמות או לבילוי של חבר'ה צעירים בשעות הערב המאוחרות יותר. המיקום האסטרטגי בין נתניה לתל אביב, סמוך להרצליה ולרעננה הופכים את פרנג'ליקו לנקודת מפגש אולטימטיבית וזה עוד לפני שדיברנו על האוכל.

בתפריט העשיר אפשר למצוא מנות אסיאתיות כמו נודלס, אגרולס, דים סאם וסושי במגוון רחב על צורותיו וסוגיו (פוטומאקי,טמאקי קונוס, סנגדוויצ' סושי, ניגירי, סשימי וקומבינציות לרוב) לצד מנות עיקריות של המבורגר, שניצל, סלמון צלוי ושניצלונים שיתאימו לטעם של כל אחד. גם תפריט הילדים המוצלח הופך את המקום לאטרקטיבי לכולם, עם שניצל, נודלס או קומבינצית סושי לילדים.

את התפריט כולו לא יכולנו להכיל וניסינו לבחור במנות מייצגת שיתאימו לטעם שלנו. בהחלט יצאנו עם טעם של עוד. פתחנו במנות ראשונות מהתפריט: סלמון סטיקס (מנה חדשה בתפריט), שאלו גלילי אצה מטוגנים בפנקו במילוי סלמון צרוב, רוטב טריאקי וספייסי מיונז (32 ₪) ומנה של מאקי קריספי, רול של סלמון מטוגן בציפוי פריך של טמפורה (36/56 ₪). אלו היו שתי מנות דומות בטעמים ומתאימות לטעמנו. מגיעות חמות ופריכות ולצידן סויה, ספייסי מיונז וכמובן וואסאבי.

ביף & ברוקולי. אטריות ביצים מוקפצות עם בקר וברוקולי.
ביף & ברוקולי. אטריות ביצים מוקפצות עם בקר וברוקולי. צילום: יח"צ.

למנות העיקריות בחרנו במנת נודלס בקר שנקראת ביף & ברוקולי, שהם אטריות ביצים עם נתחי בקר, ברוקולי ועלי נענע ברוטב הוייסין מעושן (51 ₪). זוהי מנה גדולה וטעימה ולחלוטין משביעה (במיוחד לאחר הראשונות). בנוסף למנה הזו הזמנו שניצלונים בבצק בירה, שהם נתחי עוף בציפוי בצק בירה פריך עם צ'יפס ורוטב צ'ילי (56 ₪). גם זו מנה גדולה, מגיעה חמה הישר מהשמן הרותח אל השולחן וטעימה. זו מנה שיכולה להתאים גם כנשנוש לילי לצד בירה קרה. בשעת צהריים הסתפקנו בקולה.

קינחנו עם סופלה שוקולד, מנה קלאסית שהגיעה חמה יחד עם 2 כדורי גלידת וניל וכדור סורבה תות.

פרנג'ליקו שפיים
כשר בהשגחת הרבנות חוף השרון

 א’-ה’- 12:00- עד הלקוח האחרון
יום ו’ – המסעדה פתוחה עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ”ש – שעה לאחר צאת שבת עד הלקוח האחרון
עסקיות: א’-ה’ 12:00-17:00 (לא כולל חגים)

סניפים כשרים נוספים:

שלומציון המלכה ירושלים – כשר
רמת בית הכרם ירושלים – כשר
פרדס חנה – כשר