מסעדת בשרים כשרה בירושלים

פורסם: ה' תמוז התשע"ט | | 10:25 ע"י: בבא קמא
פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית.
פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית. צילום: בבא קמא
HARVEY'S – מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים מרעננת את התפריט לכבוד הקיץ ולראשונה בארץ מציגה סלמון בעישון עץ ארז

אם אתם מבקרים בירושלים ורוצים להנות מחגיגת בשרים אמיתית, לא תרצו להחמיץ את מסעדת Harvey's. המסעדה נמצאת מרחק הליכה קצר מממילא, ליד רחוב יפו ושלומציון המלכה ברחוב בן שטח ששופע בפאבים ומקומות בילוי. הרוויס מציע תפריט בסגנון ברביקיו אמריקאי המבוסס על בשרים מעושנים במעשנת העץ הראשונה והיחידה בירושלים.

בביקור במסעדה נהננו ממנות פתיחה טעימות שכללו טאקוס תירס פולו לוקו המורכב מחזה עוף על האש, ברביקיו צ'יפוטלה ודבש, גוואקמולי, קולסלואו, סלסת מנגו וכוסברה. המנה קלה, מכילה כמות יפה של עוף ובשילוב הירקות הטריים היא מצויינת כמנת פתיחה. בנוסף טעמנו מסלט העוף עם אננס המורכב מחזה עוף ברוטב ברביקיו, בייקון כבש, עלי חסה, כרוב סגול, בצל סגול, עגבניות שרי שקדים מעושנים וויניגרט רימונים וסילאן. הסלט מצויין וגדול, ויכול להספיק גם כמנה עיקרית קלה.

סלט ברביקיו עוף ואננס.
סלט ברביקיו עוף ואננס. צילום: בבא קמא

גם מהעיקריות טעמנו מנות מוקטנות של אסאדו שבילה 12 שעות במעשנת עץ דובדבן, בריסקט 14 שעות בעישון עץ אלון והיקורי וכן צ'וריסוס כשעה בעישון מסקיט. לצד הבשרים קיבלנו מנת צ'יפס תוצרת בית ומנת טבעות בצל ענקי גם היא תוצרת בית שפשוט אסור להחמיץ. הבשרים המעושנים היו טעימים ורכים, הבריסקט שומני ורך והאסדו נמס בפה. נקניקיות הצ'וריסוס לא היו חריפות ונדירות בטעמם. יחד עם רוטב הברביקיו ורוטב על בסיס חרדל המנה היתה מעדן.

החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סלמון עץ ארז. אך מכיוון שהגענו ביום ראשון לא היו דגים במסעדה שכן משלוחי הדגים מגיעים בימי שני וחמישי. בהחלט סיבה טובה לחזור שוב.

המסעדה מלאה כמעט מידי ערב ומומלץ מאד להתקשר ולהזמין מקום מראש.

טאקוס תירס רכים.
טאקוס תירס רכים. צילום: בבא קמא

המסעדה בבעלות השף הרווי סנדלר, יליד קנדה אשר עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. הרווי עלה לישראל והמשיך לעסוק בתחום הקולינריה ובהמשך עסק גם באירועים פרטיים שם פגש בשותפו העסקי אשר יחד רכשו את גבריאל הירושלמית - והמשיכו את המסורת המאפיינת - מסעדת שף העושה שימוש בחומרי גלם משובחים תוך הקפדה יתרה על פרטים. לפני  כשנה פתח הרווי את מסעדת HARVEY'S  וכך הגשים חלום. הרווי אומר שכל יום מגשים עוד ועוד חלומות לעצמו ולסועדים במסעדתו.

https://harveys.co.il

שמעון בן שטח 7 ירושלים
טלפון להזמנות: 02-6246444

שעות פעילות:
ראשון עד חמישי: 12:00-23:00