אספרסו בר נתניה, כשר ומומלץ

פורסם: ט"ו סיון התשע"ג | | 14:01 ע"י: מערכת בבא קמא
אספרסו בר הכשר בנתניה.
אספרסו בר הכשר בנתניה. צילום: יח"צ.
חגיגה איטלקית בלב נתניה. חזרנו שבעים ומאושרים מבילוי באספרסו בר באיזור התעשיה פולג.
קוראסון עם גבינת שמנת, סלומון מעושן וביצת עין.
קוראסון עם גבינת שמנת, סלומון מעושן וביצת עין. צילום: בבא קמא.

לרשת אספרסו בר סניפים כשרים ברעננה ובנתניה. את הסניף ברעננה אנחנו כבר מכירים ולכן לקראת הביקור שלנו בסניף הנתנייתי, במרכז המסחרי החדש באיזור התעשיה פולג, היו לנו ציפיות גבוהות. ההגעה למקום פשוטה ביותר. המרכז החדש (מרכז רוגובין-פדרמן) משקיף על כביש מספר 2, סמוך לאזור התעשייה פולג וגובל עם האיצטדיון העירוני החדש. אלו העושים את דרכם צפונה בכביש החוף, צריכים רק לרדת מהכביש ומיד מגיעים.

טורטליני בתרד וריקוטה עם עגבניות, זיתי קלמטה, חציל שרוף, אורגנו טרי וגבינת פטה.
טורטליני בתרד וריקוטה עם עגבניות, זיתי קלמטה, חציל שרוף, אורגנו טרי וגבינת פטה. צילום: בבא קמא.

עיצוב המקום משרה אוירה רגועה, עם תקרה גבוהה וחלונות גבוהים שמאירים את המקום באור היום שנותן תאבון לארוחת בוקר עם כוס תפוזים. בעלי המקום עצבו ושיפצו בידיהם את המקום וכנראה שאת ההשקעה ואת האהבה שלהם למקום אפשר לחוש. ריח הקפה מהבר במרכז המסעדה יעורר את הסועדים בבוקר ובערב הבר ישמח עם כוס בירה או בקבוק יין לצד פסטה טריה או דג בניחוח איטלקי.

הגענו בבוקר יום שישי לביקור בסניף לארוחת בוקר-צהריים. התפריט העשיר שנגלה בפנינו הותיר אותנו נבוכים ומתלבטים בין ארוחות בוקר למיניהן, פסטות טריות או סלט מעניין (וגם שם התלבטות בין סלט טוסט לסלט סלמון). מאחר שהשעה הייתה שעת בוקר מאוחרת, ויתרנו מראש על הפיצות שנאפות בתנור אבן ועל תפריט העיקריות (עם דגים, ריזוטו, קינואה ועוד). כדי בכל זאת להחליט ולחמם מנועים, קרצה אלינו מנה מיוחדת שנקראת "בוקר שחיתות" שאותה חלקנו בזוג (כדי לא להיות מושחתים לגמרי). זו מנה של קוראסון גדול, ממולא בגבינת שמנת, סלמון מעושן וביצת עין (42 ₪). רצף של טעמים שמתחברים באופן מפתיע ומביאים להתרוממות רוח (ולתכנון דיאטה).

עוגיות שקדים וכדורי גלידה.
עוגיות שקדים וכדורי גלידה. צילום: בבא קמא.

המשכנו למנה אחת ממגוון ארוחות הבוקר: בוקר לבן. אלו ביצים אפויות במחבת על גבי תרד בשמנת, מוגש עם גבינות, סלט שורשים, לחם טרי וקפה או מיץ טבעי (56 ₪). זו מנה שלוקחת את ארוחות הבוקר המסורתיות במסעדות לכיוון מעניין ומוצלח שמצליח לחדש ולהפתיע. הלחם טרי ומעולה וכמובן שהתרד עם הביצים והשמנת לא אכזב. בנוסף, הזמנו מנת מתפריט הפסטות. טורטליני טרי, ממולא בתרד וריקוטה עם עגבניות, זיתי קלמטה, חציל שרוף, אורגנו טרי וגבינת פטה (58 ₪). מנה טריה עם שילוב טעמים חזקים הישר מהמטבח האיטלקי.

לקינוח בחרנו במנה מנצחת. היא כבר ניצחה כשביקרנו בסניף הרענני של הרשת והתגעגענו. קסטה, מורכבת משתי עוגיות שקדים שביניהן שני כדורי גלידת וניל בשוקולד חם ושברי פיסטוק (36 ₪). מנה יפה, טעימה ומתוקה.

על אספרסו בר נמליץ לחברינו. אם אתם באזור ומחפשים מקום בילוי ומפגש עם אוירה טובה ואוכל נהדר ומגוון לכו על זה.
רשת אספרסו בר משיקה בימים אלו גם תפריט טבעוני וכשר, שיגיע לכל הסניפים לאורך חודש יוני.

אספרסו בר נתניה
כשר בהשגחת הרבנות נתניה

המחקר 1 מרכז מסחרי רוגובין, אזוה"ת פולג נתניה
טלפון: 072-2400270

דף הפייסבוק של אספרסו בר