רג'ינה גם בתשעת הימים

פורסם: כ"ו תמוז התשע"ו | | 13:34 ע"י: בבא קמא
מסעדת רג'ינה במתחם התחנה
מסעדת רג'ינה במתחם התחנה צילום: יח"צ
לקראת תשעת הימים, בהם נוהגים שלא לאכול בשר, מסעדת רג'ינה הכשרה במתחם התחנה בתל אביב מרחיבה את תפריט הדגים.

בתשעת הימים רבים נוהגים שלא לאכול בשר ולכן מסעדת רג'ינה הבשרית מציעה תפריט עשיר במנות דגים. מסעדת רגי'נה שוכנת במתחם התחנה בתל אביב ופתוחה מידי ערב החל מהשעה חמש. מתחם התחנה הוא בית לעשרות חנויות בוטיק, פאבים, מסעדות ובתי קפה. בחודשי הקיץ בימי חמישי, מתקיים שוק לילה תוסס עם דוכני אוכל לילה ודוכני מעצבים ואמנים לצד המסעדות והפאבים.

מבחר מנות הדגים בתפריט רג'ינה וקינוחים
מבחר מנות הדגים בתפריט רג'ינה וקינוחים צילום: בבא קמא

את מנות הדגים אפשר למצוא גם במנות הראשונות וגם בעיקריות, בביקור במסעדה ביום חמישי שעבר זכינו לטעום מחלק מהמנות. למנה ראשונה טעמנו מסלט איקרה בייתי (33 ₪) לצד לחם הבית ומטבלים (19 ₪). בנוסף אכלנו את הסביצ'ה טריאסטה, שמגיע עם עשבי תיבול מיץ לימון, שמן זית ומעוטר צלפים (62 ₪). האיקרה בשילוב עם לחם הבית היתה מעולה והסביצ'ה היא מנה מרעננת וקלה.

גם למנה עיקרית קיבלנו לטעום מהדגים, גולת הכותרת היה דג שלם (דניס) פתוח וצרוב על הגריל עם קונפי עגבניות שרי שום ועלי תרד שמוגש עם אורז לבן או אדום (112 ₪). זוהי מנה מעולה שהייתה עשויה היטב ומאד אהבנו. כמו כן, אכלנו דג מרוקאי מדניס טרי מבושל ברוטב פיקנטי אדום עם תפוח אדמה, גזר, שום והרבה כוסברה (96 ₪). זוהי מנה בייתית מאד שכיף לאכול ולנגב את הרוטב בלחם טעים. בנוסף קיבלנו לטעום מקציצות דג עם בצל כמון וכוסברה ברוטב עגבניות פיקנטי (79 ₪).

דניס פתוח וצרוב על הגריל
דניס פתוח וצרוב על הגריל צילום: בבא קמא

באופן מובן, במסעדת רג'ינה לא שילבו דגים במבחר הקינוחים ומאחר שבתשעת הימים מותר לאכול שוקולד קיבלנו סופלה שוקולד בליווי שני כדורי גלידת וניל טעימה (37 ₪) וצנצנת שוקולד וקפה קינוח שכבות המכיל תחתית של בראוניס, קרם שוקולד בלגי, קרם קפה ופקאן סיני בציפוי גנאש (37 ₪). סיום מעולה ומתוק מאד לארוחה טובה.

בסך הכל הייתה חוויה מצויינת, ישבנו בשולחן בחצר המסעדה והגיעה רוח נעימה מכיוון הים. האוכל היה טעים וללא הרגשת הכבדות שלאחר אכילת בשר בלילה. לאחר הארוחה הספקנו להסתובב בשוק של יום חמישי ולהנות מהאווירה.

מסעדת רג'ינה
בצד המערבי של מתחם התחנה. לאחר הכניסה למתחם, חוצים את פסי הרכבת ומיד פונים ימינה בככר המרכזית.

שעות הפעילות של המסעדה בחודשים יולי ואוגוסט: א- ה משעה 17:00- 23:30 (ועד לאחרון הלקוחות)
יום ו משעה 11:00 ועד 15:30
שבת משעה 21:00- 23:30 (ועד לאחרון הלקוחות)

ניתן להזמין שולחן באתר או בטלפון 03-736-7474