חטאים מתוקים בנווה צדק

פורסם: כ"ז חשון התשס"ט | | 18:30 ע"י: מערכת בבא קמא
חנות הבוטיק חטאים מתוקים בנווה צדק.
חנות הבוטיק חטאים מתוקים בנווה צדק. צילום: דן פרץ
ימי שישי מוקדשים בדרך כלל להכנות לשבת, אך למרות זאת מומלץ מידי פעם לקחת הפסקה ארוכה יותר מריצת השבוע ולנצל גם את יום שישי למנוחה ולבילוי.

ימי שישי מוקדשים בדרך כלל להכנות לשבת, אך למרות זאת מומלץ מידי פעם לקחת הפסקה ארוכה יותר מריצת השבוע ולנצל גם את יום שישי למנוחה ולבילוי. את מזג האויר הקיצי בליבו של הסתיו של יום שישי האחרון ניצלנו לטיול קצר בשכונת נווה צדק הציורית בתל אביב. למרות שהטיול בשכונה מיוחד ונחמד, מטרתנו בסופו של דבר הייתה להגיע אל חנות הבוטיק "חטאים מתוקים" הכשרה השוכנת בשכונה. בכל יום שישי משנה חנות המתוקים את פניה ומציעה לעוברים והשבים להנות מארוחת בראנץ' מיוחדת וביתית.

בראנץ' חטאים מתוקים.
בראנץ' חטאים מתוקים. צילום: יח"צ

במחיר של 65 שקלים אפשר להנות מבופה חופשי הכולל תפריט עשיר, מיוחד וטרי. המנות כולן מוכנת במטבח הסמוך, וכמעט ובכל דקה יוצאת מנה חדשה מהמטבח לרענון הבופה. החל משקשוקה ומבחר גבינות רכות וקשות ועד קישים ומאפים תוצרת בית. לרגל הסתיו שודרג התפריט עם מנות חדשות וסלטים חדשים וביניהם סלט בורגול וסלט קוסקוס עם רימונים, סלט עגבניות בפסטו, סלט פסטה קר, חצילים קלויים בתנור ברוטב טחינה, חציל רומני, סלט גרגרי חומוס ועשבי תיבול. נהננו במיוחד מהלחמים הטריים, מהריבות הביתיות ומהפשטיות שיוצאות חמות מהתנור מידי כמה דקות. האווירה במקום מתאימה לפסטורליות של שכונת נווה צדק בשילוב עם המטעמים המיוחדים של הקונדיטוריה, שיחד, יוצרים חוויה מרגיעה, נעימה ואנינה. הבופה הצליח להשביע אותנו בקלות, ולקינוח טעמנו מהעוגיות הנהדרות שנמכרות במקום וגם התענגנו על פרוסת עוגת גבינה מעולה שללא ספק מהווה חטא מתוק בפני עצמה.

לקחת הבייתה כמה חטאים.
לקחת הבייתה כמה חטאים. צילום: יח"צ

מי שנהנה בבראנץ' זוכה גם בקופון הנחה לרכישה בחנות המתוקים הכוללת עוגות קרות, שוקולדים, פטיפורים, ארטיקים עבודת יד לצד עולם שלם של מתנות קסומות על טהרת המתוק. מעניין גם לבחון מוצרים נוספים שמוצגים לרכישה במקום הכוללים כלי הגשה מעוצבים, צלחות מעוטרות, כוסות בצבעים וטקסטורות שונות, שלל צנצנות עשויות זכוכית צבעונית, כלי קרמיקה וחרס,קופסאות מתכת מעוצבות וקופסאות קרטון בעיצובים מדליקים ועוד, אותם ניתן לרכוש ככלי נוי ולמלא אותם בדברים טובים מבית "חטאים מתוקים" - כמתנה אידיאלית לכל אירוע.
במהלך ימי השבוע, 'חטאים מתוקים' מציעה מגוון שירותים נוספים וביניהם אירוח פרטי המיועד לאירועים של בין 10-25 אורחים לכל מטרה, החל ממפגש גיבושי לחבר'ה במשרד ועד חגיגות ימי הולדת.

בראנץ' חטאים מתוקים – 65 ₪ לאורח
אכול ככל יכולתך – כשר
ימי שישי, בין השעות 09:30-14:00
רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב
טלפון: 03-5162708,
www.2eat.co.il/Hataim