בופה שישי כשר בתל אביב

פורסם: כ"ט טבת התשע"ב | | 01:19 ע"י: בבא קמא.
ברנץ' כשר בחטאים מתוקים.
ברנץ' כשר בחטאים מתוקים. צילום: דן פרץ.
כבר שש שנים שהקונדיטוריה השלווה "חטאים מתוקים" שבנווה צדק עמוסה בימי שישי בסועדים. יצאנו לבדוק.

ימי השישי שלנו בשבועות החורף הקרים מתאפיינים בעיקר בלקום מאוחר ולהישאר בפוך ככל שרק ניתן. שישי האחרון היה מעט שונה כאשר הוזמנו לארוחת בוקר מפנקת בקונדיטוריה "חטאים מתוקים" שבנווה צדק. נוכחנו לדעת שעל אף שהמקום מפעיל בראנצ'ים בימי שישי כבר יותר משש שנים ועל אף מזג האויר הסגרירי, עדין צריך להמתין כדי להשיג שולחן. מאחר שכבר הספקנו להכיר את המקום מביקור קודם, ידענו שארוחת הבוקר שווה את ההמתנה. אגב, אם התור לשולחן ארוך ניתן להשאיר מספר טלפון ולצאת לסיבוב בוטיקים בשכונה עד שיתפנה שולחן.

ארוחת בוקר בחטאים מתוקים.
ארוחת בוקר בחטאים מתוקים. צילום: דן פרץ.

בופה ארוחת הבוקר נמצא בחלק האחורי של הקונדיטוריה המספיק בקושי לעשרים איש אך עם כמות אוכל המספיקה למאה. בפינה האחורית מצאנו שולחנות עמוסים בצפיפות במיני מאפים, קישים, סלטים ומטבלים כולם טריים עשויים במטבח הצמוד. התרשמנו מאד ממבחר הסלטים הגדול שכלל 14 סוגי סלטים שונים מושקעים ומעניינים. רשימה חלקית כוללת סלט קישואים בטעם כבד, סלט לבנוני, סלט אבוקדו, סלט עם חצילים ועגבניות מיובשות, סלט אנטיפסטי עם נענע, תירס צרפתי, טונה אמריקאי, סלט ביצים, בורגול עם חמוציות ועוד ועוד.

עם זאת, מסלטים אי אפשר לשבוע, ולכן צריך לציין שמלבד סלטים הבופה כלל גם קיש פטריות וקיש בטטה, לזניה, שקשוקה וחביתה. לכל זה תוסיפו כמה סוגי לחמים ולחמניות, מאפנס, בורקסים ולפחות חמש סוגי גבינות ותקבלו ארוחת בוקר שתשביע אתכם עד ארוחת השבת בערב.

כפי שמחייב השם של המקום, גם הקיבה השניה לא יצאה מקופחת. לקינוח פתחנו בעוגת גבינה חמה עם סירופ מייפל, פאי תפוחים וכמובן טעימה מהעוגיות הטעימות הנמכרות בחנות לצד קפוצ׳ינו עשוי היטב.

אין ספק שבשביל ארוחה כזו היה שווה לצאת מהמיטה בבוקר. גם המחיר שווה, רק-74 שקלים לארוחה שכוללת בופה חופשי, מיץ תפוזים ומיץ למון גראס חופשי וכוס שתיה חמה.

בקרוב כך מספרים לנו ייפתח סניף נוסף של "חטאים מתוקים" ברמת השרון. הסניף החדש יהיה בית קפה של ממש שיהיה פתוח בכל ימי השבוע ולא רק לבראנצ'ים בשישי.

בראנץ' חטאים מתוקים – 74 ₪ לאורח
אכול ככל יכולתך – כשר
ימי שישי, בין השעות 08:30-14:00
רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב
טלפון: 03-5162708,
www.2eat.co.il/Hataim