חדש מגד: יוגורט עיזים עם שכבת פרי מפנקת

פורסם: כ"א כסלו התשע"ז | | 08:05 ע"י: מערכת בבא קמא
יוגורט פרי של גד.
יוגורט פרי של גד. צילום: דניאל לילה.
מחלבות גד נכנסת לראשונה לקטגוריית המעדנים עם סדרת יוגורט עיזים עם מחית פרי אמיתי.
 
מחלבות גד ממשיכה בפיתוח ובחדשנות מוצריה, ונכנסת לראשונה לקטגוריית המעדנים המפנקים עם סדרת יוגורט עיזים עם מחית פרי אמיתי. היוגורט עצמו, במתכון בלעדי של גד, לא רק עשיר ביתרונות תזונתיים, אלא גם טעים ובמרקם קרמי עם שכבת פרי איכותית.
יוגורט עיזים עם פרי של מחלבות גד.
יוגורט עיזים עם פרי של מחלבות גד. צילום: דניאל לילה.
היוגורט עשוי מ-100% חלב עיזים, מכיל עד 2.8% שומן, עם שכבת פרי תחתונה המכילה פרי איכותי. היוגורט החדש והמפנק מגיע במגוון טעמים: טבעי, תות, לימון ודובדבן אמרנה.
 
אפשרות הצריכה החדשנית של מעדן היוגורט של גד, תציע לצרכן, המעוניין להנות מיוגורט איכותי עם תוספת מעניינת, את השליטה בכמות התוספת, הודות למיקומה בתחתית הגביע. בצורה הזו, הצרכן יכול להתחיל עם היוגורט וכשיהיה מעוניין בביס עשיר יותר הוא יוריד את הכפית לתחתית היוגורט ויאסוף בכפית מחית פרי מתוקה ואיכותית.
 
ליאורה חוברה, דיאטנית מחלבות גד מפרטת על יתרונות המוצר:
יוגורט העיזים עשיר בסידן – 177 – 187 מ"ג לגביע שהם כ – 20% מהקצובה היומית המומלצת למבוגרים וכ- 1/3 מהמומלץ לילדים.
הוא תורם חלבון איכותי ממקור חלבי לתפריט , הדרוש לכל אחד בכל גיל.
היוגורט דל בנתרן, החשוב כחלק מתזונה בריאה ומאוזנת למניעת התפתחות יתר לחץ דם.
בכל יוגורט העיזים שכבות אחוז השומן נמוך, כ- 2.8% בלבד, כמות המאפשרת צריכה מדודה למי שזקוק להגבלת כמות השומן בתפריט היומי. כתוצאה מכך גם כמות שומן הרווי נמוכה, כמות הכולסטרול כמעט אפסית וכמות הקלוריות – רק 90 קלוריות לגביע לטעם הטבעי ו -150 קלוריות לגביע ליוגורט בטעמים, ערכים המאפשרים את שילובו גם בדיאטת הרזיה.
הגביע במידה נכונה לארוחת ביניים קטנה וטעימה או לקינוח בריא לארוחה או לארוחה קטנה לאחר ספורט.
 
גיל שגב, סמנכ"ל שיווק מחלבות גד: "כחברה אשר חרטה על דגלה את הסלוגן "תמיד מיוחד" אנו עובדים באופן תמידי על פיתוח מוצרים חדשים מעולמות הגבינה והחלב, וגאים להשיק מעדן עיזים איכותי עם מחית פרי אמיתית, אשר פותח באהבה ובהקפדה על כל הפרטים הקטנים והמפנקים"
 
משקל: 125 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.8 ₪
ניתן להשיג ברשתות השיווק
כשרות: רובין