סוכרזית עכשיו בשקיות של חצי כפית

פורסם: י"ח אדר ב' התשע"ו | | 05:13 ע"י: בבא קמא.
חצי כפית של סוכרזית
חצי כפית של סוכרזית צילום: יח"צ
סוכרזית משיקה סדרת מוצרים חדשה בשם "חצי כפית": סוכרלוז חצי כפית וסוכרזית סטיוויה חצי כפית – בכל שקית המתיקות מופחתת, בדומה למחצית כפית סוכר.

הקץ לשבירת הטבליות ולזריקת חצאי שקיות: יותר ויותר אנשים בעולם בוחרים לצרוך תחליפי סוכר בדרגת מתיקות נמוכה וחברת "סוכרזית" שהינה שחקן בינלאומי בתחום, , הינה הראשונה בעולם שנענתה ל"אתגר". החברה משיקה לראשונה את סדרת "חצי כפית": סוכרזית סוכרלוז חצי כפית וסוכרזית סטיוויה חצי כפית. בכל שקית המתיקות מופחתת ושווה במתיקותה למחצית כפית סוכר.

המוצרים החדשים משווקים בלעדית ברשת שופרסל, כאשר המחיר המומלץ לצרכן של סוכרלוז חצי כפית הוא 30 ₪ (מארז של 100 שקיות) והמחיר המומלץ לצרכן של סטיוויה חצי כפית הוא 40 ₪ (מארז של 100 שקיות).

על פי תחזית לשנת 2020 שוק תחליפי הסוכר העולמי יגדל ב-4.5% וצפויה עלייה בביקוש לתחליפי סוכר על סוגיהם השונים ברחבי העולם ובמיוחד במדינות המתפתחות במזרח התיכון. כך עולה ממחקר שבוצע על ידי "research and markets" על שוק תחליפי הסוכר.

ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול המייצרת את "סוכרזית" מסר כי "אנו מודעים לביקוש ההולך וגדל ברחבי העולם לתחליפי סוכר ופועלים בשנים האחרונות לייצור מוצרים איכותיים. אנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק ומשקיעים רבות במחקר בתחום כדי לפתח מוצרים חדשניים לטובת קהל הלקוחות שלנו בארץ ובעולם".

שוק תחליפי הסוכר השולחניים בעולם (ביניהם סטיוויה, אספרטיים, סוכרלוז, סורביטול וכו') מוערך בסך של כ 13.26 מיליארד דולר לשנת 2015, והוא צפוי לגדול לכ-16.5 מיליארד דולר בשנת 2020, בשיעור צמיחה שנתי של 4.5%.

 

סוכרזית במתיקות מופחתת כמו בחצי כפית
סוכרזית במתיקות מופחתת כמו בחצי כפית צילום: יח"צ

מבחינת כמויות, השוק צפוי להגיע ל-17.03 מיליון טון של תחליפי סוכר עד לשנת 2020. בשוק האסיאתי צפויה גדילה של 5.5% בשיעור צמיחה שנתי בשל הגידול בביקוש למוצרים דלי קלוריות במדינות מתפתחות דוגמת סין, הודו, ויטנאם, תאילנד ויפן.

ע"פ ארגון הבריאות העולמי, 9% מאוכלוסיית העולם סובלת מסכרת, 90% מאלו סובלים מסכרת סוג 2. וכ 1.5 מיליון איש מתים משנה מסכרת ולכן 
בשנים הקרובות צפויה עלייה בביקוש לתחליפי הסוכר מסוגים שונים.

חברות בתחום זה באירופה ובארה"ב משקיעות משאבים רבים בקידום טכנולוגיות ובפיתוח מוצרים חדשים כדי לספק איכות וחדשנות ללקוחות. מבחינה זו גם חברת "סוכרזית" הישראלית אינה שוקטת על השמרים ומתקדמת טכנולוגית עם מוצריה.