"סוכרזית" יוצאת עם מיתוג חדש

פורסם: ט"ז כסלו התשע"ה | | 10:01 ע"י: מערכת בבא קמא
סוכרזית סטיוויה אבקה בשקיות.
סוכרזית סטיוויה אבקה בשקיות. צילום: יח"צ.
"סוכרזית" משיקה מיתוג מחדש לשלל מוצריה. לצד העיצוב מחדש, משיקה סוכרזית ממתיק ייחודי על בסיס סוכרלוז המותר לשימוש בשבת.

חברת "סוכרזית", החברה הותיקה בתחום הממתיקים השולחניים (תחליפי הסוכר) משיקה מיתוג מחדש. במסגרת המיתוג מחדש, החברה מציגה עיצוב חדש למוצרים הקיימים, כינוס מוצרי החברה תחת מותג אחד.  
כעת, מוצרי המותג המוכר שהפך לשם גנרי בתחום הממתיקים, יכונסו תחת שלוש סדרות:
• הסדרה הקלאסית
• סדרת הסוכרלוז
• סדרת הסטיוויה (מבוסס על צמח הסטיוויה)

בכך הופכת סוכרזית למותג היחידי שמציע היום את מכלול האפשרויות להמתקה. בכל סדרה מציעה "סוכרזית" מגוון סוגים של מוצרים וביניהם: טבליות, ממתיק נוזל לבישול ואפייה, אבקה לבישול ואפייה, שקיות אבקה להמתקת משקאות.

לצד העיצוב מחדש, משיקה סוכרזית ממתיק ייחודי על בסיס סוכרלוז המותר לשימוש בשבת. מדובר בממתיק היחיד בישראל שעבר בישול מקדים ולכן מותר לשימוש בשבת בכשרות המהודרת של בד"צ- העדה החרדית. למעשה, זהו הממתיק היחיד המותר לשימוש בשבת ושאינו גורם לחילולה.

סוכרזית סוכרלוז באריזת פטירה.
סוכרזית סוכרלוז באריזת פטירה. צילום: יח"צ.

לדברי ליאור לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול, יצרנית סוכרזית:" סוכרזית היה, הווה ויהיה הממתיק הלאומי. לאורך השנים מיתוג הסדרות לא נעשה בצורה הומוגנית והגיע הזמן לתקן זאת. הצרכן הישראלי מקבל היום מסוכרזית את המותג המוכר והאהוב במגוון הורסיות האפשריות: קלאסי, סוכרלוז וסטיוויה. המהלך נועד להציע לצרכנים את מגוון המוצרים תחת מותג אחד ברור ולאפשר ללקוחותינו לזהות את היצע המוצרים של "סוכרזית" על המדף. בחנו את העיצוב במחקרי שוק מעמקים והוא נמצא היפה ביותר על יד קהל לקוחתנו. עיצוב המוצרים נעשה על ידי אחד מהמעצבות הטובות בארץ, מיכל סודאי. יתר על כן, ביצענו מחקרי טעימה אצל חברת אנליסט וראינו כי סוכרזית טעימה יותר בכל מוצר מהמתחרים."

"סוכרזית" מיוצרת בישראל כבר כ 75 שנה, ומיוצאת למדינות רבות בעולם. מוצריה הם הנמכרים ביותר בתחום, והיא החברה המובילה מזה שנים את שוק הממתיקים השולחניים דלי הקלוריות בישראל. סוכרזית הייתה הראשונה שהשיקה את מוצרי הסטיוויה בישראל תחת המותג סוכרזית סטיוויה, המוצר שנמצא הטעים ביותר בסגמנט שלו על יד חב' המחקר אנליסט.

לסוכרזית המגוון הרחב ביותר של ממתיקים בישראל. כל מוצריה כשרים בהשגחת הבד"ץ ומותרים לשימוש על ידי האגודה הישראלית לסוכרת. יתר על כן, מפעל הממתיקים של סוכרזית (ביסקול) הינו המפעל היחידי בתחום בארץ שלו תו איכות GMP מטעם משרד הבריאות.