קופונים שיחסכו לכם בקניות בסופר

פורסם: י' חשון התשע"ה | | 20:58 ע"י: בבא קמא
קופונים לסופר - חסכון של עשרות שקלים
קופונים לסופר - חסכון של עשרות שקלים צילום: אילוסטרציה
אתר אינטרנט חדש מרכז את כל הקופונים לקניות במרכולים ומאפשר לצרכנים לחסוך עשרות שקלים בכל קנייה

הצרכן הישראלי כבר למד לחכות למבצעים ואינו מסכים לשלם כל מחיר עבור שמן זית או תחליף חלב לתינוק. עבור רבים, השימוש באפליקציות להשוואת מחירים ואיסוף קופונים הפכו למנהג שבשגרה על מנת לנסות ולהוזיל את מחיר הסל.

האתר קופונים לסופר יחסוך לכם כסף רב
האתר קופונים לסופר יחסוך לכם כסף רב צילום: צילום מסך

האתר קופונים לסופר, הנגיש מהמחשב וגם מהטלפון הנייד, מאפשר חסכון של עשרות שקלים בכל קניה באמצעות הצגת כל הקופונים שמציעים היצרנים ורשתות השיווק. לדוגמה, קופונים לגבינה צהובה ב-15% הנחה, 1+3 בקניית מעדן חלב עם קצפת, 25% הנחה בקניית קוטג', 50% הנחה על תחליפי חלב ועוד. השימוש באתר פשוט. ניתן להדפיס את הקופונים ולהציגם בקופה, להציג את הקופון מתוך הטלפון הנייד או להזין את קוד הקופון ברכישה אונליין (זמין בשופרסל online בלבד). האתר מתעדכן כל העת עם קופונים חדשים ומעדכן את הגולשים כאשר פג תוקפם של הקופונים או כאשר אינם מכובדים באחת מרשתות השיווק.

את האתר הקימו האחים איתי ורזי הרשנהורן לאחר שמצאו את עצמם מעדכנים אחד את השני על מבצעים וקופונים חדשים. לדברי רזי "הקמנו את האתר קודם כל בשביל עצמנו. לא פעם הגעתי לסופר ונזכרתי שיש קופון ששכחתי להדפיס, עכשיו אני יודע שכל הקופונים נמצאים באתר ואפשר להשתמש בהם ישירות מהטלפון הנייד". איתי מוסיף "אין סיבה שנדפיס קופונים בעידן של הטלפונים החכמים. הבעיה הייתה שמסובך להגיע לקופה ולהתחיל לחפש את הקופונים שמפוזרים במייל, בפייסבוק או באתרי האינטרנט של היצרנים. לכך מצאנו פתרון פשוט ונוח".

הקופונים שבאתר מאפשרים חסכון של עד למעלה ממאה שקלים בכל קניה ובכך להפוך את עלות סל הקניות לשפויה יותר. למשל, שימוש בכל קופון שבאתר פעם אחת באתר שופרסל online מאפשר חסכון של 117 שקלים בכל קניה. באופן מצטבר, החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים בשנה.

על מנת לקבל עדכונים שוטפים בדבר קופונים חדשים המתווספים לאתר, מומלץ לעשות לייק לדף הפייסבוק.

www.supercoupons.co.il