בר פיצה כשר בתל אביב

פורסם: ג' שבט התשע"ה | | 05:13 ע"י: בבא קמא
גוסטוסו - פאב כשר בתל אביב.
גוסטוסו - פאב כשר בתל אביב. צילום: חן דמארי
גוסטוסו, פאב כשר חדש ברמת החייל מציע תפריט איטלקי עשיר, מבחר בירות מהחבית ואלכוהול, אבל בעיקר אווירה טובה ומוזיקה טובה

לפני כשלושה חודשים נפתח ברמת החייל (עוד) פאב כשר ומעניין המתווסף למצע הפאבים הכשרים שנפתחו לאחרונה. בשונה ממקומות בילוי אחרים, גוסטוסו גם מציע תפריט מעניין הכולל בר פיצה בסגנון אחר, שלוקח את הפיצה למסע עולמי ומביא פיצות, שהטופינג שלהן עשוי ממגוון סוגי בשרים עם תיבולים שונים, כמחווה לתבשילי בשר בתרבויות וארצות שונות.

הפיצות הנעשות בטאבון אבן שהובא במיוחד מאטליה, עשוית מחומרי גלם מובחרים כמו קמח דורום, עגבניות mutti, מלח אטלנטי איטלקי ופלפל חלפיניו - וזה רק לבסיס, כי הכוכבים של גוסטוסו הם כאמור הבשרים ותבשילי הבשר שמעל הפיצה.

גוסטוסו - בר פיצות.
גוסטוסו - בר פיצות. צילום: חן דמארי

בביקור ביום חמישי האחרון נהננו לטעום ממקצת המאכלים שמציע המקום וכן מהמוזיקה, משחק יורוליג בשידור חי על מסך גדול ובירה טובה. כדי לפתוח את התיאבון הזמנו חציל בטאבון (36 ₪) המורכב מעגבניות קונקסה מוקפצות עם טימין ופטרוזיליה, טחינה, שום קונפי וזיתי תסוס, מונחים על חציל בלאדי שרוף בטאבון. המנה הפתיעה מאד לטובה והיתה טעימה במיוחד ועשירה בטעמים. זוהי מנה גדולה ומשביעה שלדעתנו מתאימה יותר כמנה עיקרית מאשר מנת פתיחה. בנוסף הזמנו פטה כבד וערמונים (38 ₪) שהוגש עם קונפיטורת שרי וטימין וטוסטונים. מנה קלה וכיפית לפתיחת הארוחה ומאד טעימה.

לאחר מנות הפתיחה ניגשנו לפיצות שהן האטרקציה המרכזית של גוסטוסו. בתפריט ניתן לבחור בין פיצה אישית לזוגית או להזמין "גוסטוסו מיקס" הכולל בין שתיים לשש מיני פיצות לבחירת הסועדים ומוגש עם טחינה וסלסה. מבחר הפיצות בגוסטוסו הוא:
פיצה אסיאתית - רצועות חזה עוף ברוטב סאטה עם עם צ'ילי, בוטנים כוסברה ובצל ירוק.
פיצה לבנונית - בשר טלה טחון, טאבולה, עשבי תיבול, טחינה וצנוברים.
פיצה יוונית - בשר עגל טחון, זיתי טאסוס, חצילי בלאדי קלוי, בצל ועלי רוקט.
פיצה ארגנטינאית - טלה, צ'וריסוס ארגנטינאי, צ'ימיצ'ורי ופטרוזיליה.
פיצה מרוקאית - בשר טלה, עם תערובת תבלינים אותנטית, נקניקיות מרגז, צ'ילי, טחינה ורוקט.
פיצה איטלקית - ראגו עגל, עם עגבניות מיובשות, שום קונפי ובזיליקום.
בנוסף ניתן להזמין פיצה בהרכבה עצמית ולבחור בין בשר עגל, טלה או פרגית ועם מגוון תוספות כמו: מרגז, חזה אווז, כמהין, עגבניות מיובשות, צ'וריסוס, ארטישוק אל רומנה ועוד. מלבד הפיצות הבשריות, יש בגוסטוסו גם פיצה טבעונית.

גוסטוסו - פטה כבד.
גוסטוסו - פטה כבד. צילום: בבא קמא

על מנת לטעום מכמה שיותר סוגי פיצות הזמנו גוסטוסו מיקס עם ארבעה סוגי מיני פיצות: אסייתית, לבנונית, איטלקית וארגנטינאית. לאחר שחיסלנו את הפיצות הגענו למסקנה פה אחד שהפיצה הארגנטינאית הייתה המוצלחת ביותר, אחריה הפיצה האיטלקית, לבנונית ואחרונה הפיצה האסייתית. בצק הפיצה היה רך וטעים והתוספות היו מעולות, מומלץ מאד.

את הקונספט החדש של גוסטוסו המציאו אבי דבח ועדי רונן – חברים שמלווים אחד את השני שנים רבות במסעדות. אבי, למד מסבתו הסורית להכין לחמה בעג'ין. עם הזמן הוא פיתח את המאכל המסורתי והשתעשע בו. חברו, עדי רונן (שעבד בשגב והיה סו-שף בשגב אקספרס, סיטארה, וינו סוקה ועוד), טעם את הלחמה בעג'ין המשודרג ויחד העלו את הרעיון של פיצה עם בשר ותבשילי בשר. אחרי ניסיונות רבים- קמה לה גוסטוסו ברמת החייל.

גוסטוסו מעוצבת כבר מסעדה ניו יורקי. בצבעים חמים - עם בר רחב ספון עץ, רצפה צבעונית, וקירות מחופים בטאפט עם דוגמאות טיפוגרפיות.

גוסטוסו
ראול ולנברג 24 תל אביב
03-6704010
ראשון – חמישי 12:00 עד אחרון הלקוחות,
שבת – שעה אחרי צאת שבת עד הלקוח האחרון.