סוף שבוע של ספורט ובריאות במלון הגושרים

פורסם: כ"ה תשרי התשע"ה | | 17:15 ע"י: מערכת בבא קמא
מלון הגושרים.
מלון הגושרים. צילום: יח"צ.
"הגושרים מלון בטבע" מזמין אתכם לסופ"ש ספורטיבי ובריא, עם הרצאות ופעילויות שיעסקו בספורט ואורח חיים בריא. סוף השבוע יתקיים ב-23-25.10.2014. בין המרצים: מיכל צפיר, שתספר על השינוי הדרמטי שעשתה בחייה, והג'ודוקא לשעבר אריק זאבי, שיספר על התמודדויות מעולם הספורט

במסגרת סופי השבוע המיוחדים מזמין "הגושרים מלון בטבע" את אורחיו ליהנות מסופ"ש קסום, בריא וספורטיבי ב-23-25 באוקטובר 2014. במהלך הסופ"ש ייהנו האורחים מפעילויות ספורט, יוגה ועיצוב שונים, אומנים ,הרצאות ומטיולים.

בחמישי, 23.10.2014 תתקיים הרצאתה של מיכל צפיר: "על החיים, על המשקל ומה שביניהם" עד לפני כ 8 שנים סבלה מיכל צפיר מעודף משקל של כ- 30ק"ג מיכל עשתה שינוי, הפסיקה לעשות דיאטות ובחרה באורח חיים בריא.

במפגש המרגש והחוויתי תספר מיכל על השינוי  שעברה, התהליך, ההצלחות וגם הקשיים שבדרך, עד לתוצאה-  חיים בריאים, משמחים ומספקים הכוללים תזונה בריאה, פעילות גופנית ומשקל מאוזן. והמסר? ברור ואופטימי:  “אם אני יכולה - גם אתם יכולים!”

למחרת בבוקר יום שישי 24.10.2014 יתקיים טיול מודרך בטבע שעניינו צמחי מרפא, ואחר הצהריים – מפגש עם הג'ודוקא לשעבר  אריק זאבי, שיספר על התמודדויות מעולם הספורט כמו לחץ, יעדים ועמידה באתגרים. בערב מופע: "אני גיטרה" – ערב שירה עם הזמר ערן צנחני עם מיטב הקלאסיקות מהארץ ומהעולם.

בשבת בבוקר יתקיים סיור פסלים בהדרכת הפסל אריה אשכנזי, ולאחריו סיור למסלול "עמק הנהר הנעלם" במתחם המלון.

במהלך השישי והשבת תוכלו להשתתף בשיעורי יוגה ,עיצוב, חיזוק ומתיחות בהדרכת "אופיר סטודיו לחיים".

הגושרים מלון בטבע - מציע לאורחיו 204 חדרים, באגף בוטיק, באגף הכפרי,באגף הקלאסי,סוויטות מפנקות עם ג'קוזי פרטי, וסוויטות גן. כמו כן, להנות משימוש חופשי במתקני המלון – כולל מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, סאונה,אולם סקווש, אולם כדורסל וחדר כושר.

"הגושרים מלון בטבע"
להזמנת מקומות: טל': 04-6816001
אתר: www.hagoshrim-hotel.co.il