טיול מומלץ בשוק הפשפשים

פורסם: כ"ו חשון התש"פ | | 12:57 ע"י: בבא קמא
בופה ארוחת הבוקר בקפה יפו
בופה ארוחת הבוקר בקפה יפו צילום: בבא קמא
שוק הפשפשים של יפו העתיקה הוא מקום נהדר לבלות בו ביום שישי בבוקר, להנות מחנויות העתיקות, לאכול ארוחת בוקר טובה ולטייל לאורך חוף הים.

ימי שישי אלו ימים שצריך לנצל, בזמן שהילדים בבתי הספר או הגנים לנו ההורים נשאר זמן קצר לעצמנו ושווה לנצל אותו בטיול קצר וארוחת בוקר מפנקת. ביום שישי האחרון הבאנו את הילדים למסגרות ובשמונה ושלושים בדיוק יצאנו לדרכנו לעבר שוק הפשפשים של יפו. אחרי חיפושי חנייה מתסכלים חנינו בחניון אחוזת החוף שליד הים והתחלנו בטיול. בשעות בוקר יום שישי, יפו מלאה בתיירים ובקבוצות מאורגנות שסיירו בעיר בליווי הסברים על המבנים וההיסטוריה. בסמטותיה הצרים של העיר העתיקה מצאנו חנויות עם רהיטים ישנים, בגדי מעצבים, גלריות תמונות וכמובן את שוק הפשפשים עצמו.

חביתת תרד בבופה ארוחת הבוקר בקפה יפו
חביתת תרד בבופה ארוחת הבוקר בקפה יפו צילום: בבא קמא

לאחר סיור קצר, בחרנו להתפנק בבופה ארוחת הבוקר של קפה יפו. המקום נמצא ממש בלב שוק הפשפשים ותמיד מלא בבקרי יום שישי ולכן מומלץ להזמין מקום מראש. הבופה מלא בכל טוב, סלטים מיוחדים, סוגי חביתות, מוזלי בהרכבה, מיצים טבעיים, עוגות ופנקייקים. אסור לוותר על חביתת התרד הטעימה, סלט עדשים עם חמוציות מעולה ועוגת מייפל בייתית. בשאר ימי השבוע בית הקפה מציע מגוון מנות חלביות ודגים. לאחרונה אף אפשר לרכוש כרטיסים למופע טעימות יפואיות המציע ארוחה וסיור מבלי לקום מהכסא. באמצעות סיפורים, תמונות ודמויות יפואיות של חיים, שחקן ומצחיקן שייקח אתכם למסע בזמן ליפו של ילדותו. לצד זה מוגשת ארוחה יפואית עם עלי גפן וסלט פטוש, לביבות כרובית ומאפה פילו של בורקס לאון המפורסם ועוד ועוד.

לאחר הארוחה, המשכנו בטיול לאורך רצועת החוף ביפו ונהננו מהרוח הנעימה של הים רגע לפני שצריכים לאסוף את הילדים ולחזור להכנות המפרכות של שבת.

קפה יפו

להזמנת מקום

עולי ציון 11 (שוק הפשפשים), יפו
טלפון: 03-5181988, 054-3103388
א - ה   09:00 - 24:00
ו   09:00 - עד כניסת שבת
ש   החל משעה אחרי יציאת שבת - 24:00