טיסה לפראג – למה כדאי לטוס לפראג?

פורסם: י"ד שבט התש"פ | | 05:05 ע"י: מערכת בבא קמא
פראג
פראג צילום: JÉSHOOTS
עיר הבירה של צ'כיה היא יעד תיירותי מבוקש. מה אפשר לראות בפראג?
פראג היא יעד טיסה מבוקש מאוד. פראג היא עיר הבירה של צ'כיה. צ'כיה הייתה בעבר חלק מהגוש הקומוניסטי. יש הרבה מאוד מה לראות בפראג ומה לעשות בה. טיסה לפראג היא זולה יחסית והיא מאוד משתלמת. ניתן לקנות גם חבילה של טיסה ובית מלון ביחד. הביקור בפראג יכול להיות חוויה מהנה מאוד ויחודית וקסומה מאוד. מביקור בגשר קארל הגדול ועד ביקור בביתו של פרנץ קפקא הסופר האגדי. סיבה נוספת שבגללה כדאי לה לטוס לפראג היא שהבירה שם מאוד זולה. הצ'כים טוענים שהם המציאו את הבירה ויש להם הרבה מאוד סוגים שונים של בירות טעימות. 
 
טיסה לפראג – מה חשוב שיהיה איתנו בטיסה?
 
טיסות לפראג הן טיסות קצרות יחסית. כאשר אנחנו טסים לפראג כדאי לנו שיהיה לנו משהו חם ללבוש כמו מעיל, כובע וכפפות. דבר זה נכון במיוחד כאשר אנחנו טסים לפראג בחורף או בסתיו. עוד כדאי שיהיה אתנו בטיסה ספר מעניין וכל דבר שיכול להעסיק אותנו. הטיסה עצמה יכולה להיות משעממת מאוד ואם אנחנו רוצים שיהיה לנו מעניין בטיסה אנחנו יכולים להוריד לפלאפון החכם שלנו סרטים וסדרות וגם קבצי מוזיקה מעניינים. אנחנו יכולים ליהנות מאוד בחופשה שלנו בפראג והטיסה היא רק הפתיחה הגדולה לאירוע מהנה זה וייחודי בחיים שלנו.

טיסה לפראג – מה יש לעשות בפראג?

טיסה לפראג יכולה להיות מהנה מאוד. בפראג יש הרבה מה לעשות. קודם כל תמיד כיף ללכת ברחובות העיר העתיקה ולשבת באחד מהרבה בתי הקפה שיש שם. אנחנו יכולים גם לשוט על הדנובה, אנחנו יכולים ללכת על גשר קארל הגדול ואנחנו יכולים גם לבקר בבית הכנסת הגדול או בבית של פרנץ קפקא. בעיר יש אינספור אטרקציות ויש הרבה מאוד מה לעשות בעיר כולל הרבה מאוד מסעדות טובות וסצנת לילה עשירה. בפראג הכי כיף לאכול גולש או לשתות כוס בירה קרה או לאכול ערמונים צלויים. 
 
טיסה לפראג – למה כדאי לטוס בחברה מסודרת ולא בטיסת צ'ארטר?
 
טיסה לפראג יכולה להיות דרך מעולה להתחיל את החופשה שלנו באירופה בין אם אנחנו מבקרים רק בצ'כיה או בעוד מדינות שונות באירופה כמו אוסטריה למשל. כאשר אנחנו טסים לפראג כדאי לנו לטוס עם חברה מסודרת כמו חברת אל-על ולא בחברת צ'ארטר. בדרך כלל טיסות הצ'ארטר טסות בשעות הקטנות של הלילה ושעות טיסה אלו פחות נוחות ויותר קשות מאשר טיסת בוקר או טיסת צהריים.
 
טיסה לפראג – ושדרוג החופשה שלנו
טיסה לפראג יכולה לשדרג מאוד את החופשה שלנו. אם אנחנו רוצים לשדרג את החופשה שלנו בפראג אנחנו יכולים לשוט בדנובה בשייט רומנטי. טיסה לפראג היא אירוע מרגש מאוד ומאוד מעניין ואנחנו יכולים ליהנות בה מאוד. אם אנחנו רוצים לשדרג את החופשה שלנו אנחנו יכולים מפראג במרחק כמה שעות נסיעה לנסוע לבקר בווינה עיר הבירה של אוסטריה. פראג קרובה מאוד גם לעיר בודפשט שאפשר יחסית בקלות להגיע אליה מפראג. כמובן שאנחנו יכולים גם לטייל בסביבות העיר פראג בצכ'יה עצמה.
 
טיסה לפראג – למה חשוב לשים לב בטיול בפראג?
טיסה לפראג יכולה להיות אירוע מהנה מאוד. כאשר אנחנו מטיילים בפראג קודם כל חשוב שנשים לב לכייסים. בעיר יש הרבה כייסים וחשוב לנקוט אמצעי זהירות נגדם. בטיול עצמו אנחנו צריכים לשים לב שיש לנו מטבע מקומי ומטבע אירו. מומלץ מאוד להתלבש חם בטיול ולבחור לטייל בעיר דווקא בעונות המעבר של הסתיו והאביב. בחורף מאוד קר בפראג ובקיץ חם מאוד ואין מזגנים בבתי המלון וברוב החנויות כי הם רגילים למזג אוויר קר של החורף. גם כל הבניינים בפראג בנויים כך שהם יאגרו חום ולא יקררו את האווירה כמו למשל הבניינים בארץ.
 
בסופו של דבר אם אתם מתלבטים איפה כדאי לכם לטוס לחופשה הבאה פראג היא יעד מועדף ואיכותי מאוד. מומלץ מאוד לבקר בפראג כי יש הרבה מאוד לעשות בה ובהשוואה לערים אחרות באירופה כמו לונדון או פריז היא זולה יחסית. האווירה בפראג היא קסומה ומהנה מאוד וכיף מאוד לבלות שם. כאשר אנחנו בוחרים לטוס לפראג אנחנו משדרגים את החופשה האישית שלנו ומבטחים לנו הנאה עצומה.