ט"ו בשבט במלון הגושרים

פורסם: ו' שבט התשע"ד | | 22:31 ע"י: בבא קמא
הגושים מלון בטבע.
הגושים מלון בטבע. צילום: יח"צ.
חוגגים את ט"ו בשבט בטבע - "הגושרים מלון בטבע" סופ"ש שכולו טבע, נטיעות, תזונה בריאה ועוד שפע של סיורים וטיולי רכבים

הגושרים מלון בטבע מזמין אתכם לרגל ט"ו בשבט לסופשבוע מרתק, המשלב את מסורת החג עם שפע של הרצאות, טיולים ואירועים המאפשרים לציין את חג האילנות בחגיגת טבע מושלמת. במסגרת הסופ"ש המיוחד, שיערך בין 16-18.01.2014 (חמישי-שבת) תוכלו ליהנות מהרצאה מרתקת "מרפא בצלחת" של הדיאטנית הקלינית ליאורה חוברה, שתציג טיפים יישומיים למי שרוצה ללמוד איך הופכים את התפריט הרגיל לכלי המונע ומעכב מחלות. למחרת בבוקר אתם מוזמנים לארוחת בוקר גלילית המתבססת על מיטב חומרי הגלם הטריים של הגליל ולאחריה להצטרף לטקס נטיעות חגיגי בשטח המלון.

נטיעות ט
נטיעות ט"ו בשבט במלון הגושרים צילום: יח"צ.

כמו כן אתם מוזמנים  לצאת לטיול רכבים פרטיים בעקבות פריחת השקדיות, העובר דרך גיא השקדיות וכולל תצפית על הפריחה הקסומה של מאות שקדיות ושלל פריחות חורף בעמק החולה.  בשבת בבוקר נסיים את הסופ"ש בחגיגה של טבע ותרבות, הכוללת סיור מודרך עם הפסל אריה אשכנזי בינות לפסלי הענק שיצר, סיור במסלול "עמק הנהר הנעלם" והרצאה נוספת של הדיאטנית הקלינית ליאורה חוברה, שפותחת לכם צוהר לתזונה בראי הרפואה הסינית והתאמתה לעונות השנה. 

הגושרים מלון בטבע - מציע לאורחיו 205 חדרים, הכוללים 48 חדרים באגף בוטיק, 46 חדרים באגף הכפרי, 100 חדרים באגף הקלאסי, 4 סוויטות מפנקות עם ג'קוזי פרטי ו-7 סוויטות גן. בחופשה תוכלו ליהנות מפעילויות תוכן המותאמות לעונה ולאופי המתארחים, שימוש חופשי במתקני המלון – כולל מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, סאונה, חדר סקווש, אולם כדורסל וחדר כושר.

להזמנת מקומות: טל': 04-6816001
אתר: www.hagoshrim-hotel.co.il