כשרה במפרץ חיפה: מסעדת הבשרים בנוז

פורסם: ד' תשרי התשע"ד | | 21:40 ע"י: מערכת בבא קמא
פטה כבד במסעדת בנוז הכשרה.
פטה כבד במסעדת בנוז הכשרה. צילום: בבא קמא.
מסעדת בנוז במתחם TEN בקריות היא מקום הבילוי האולטימטיבי לאוהבי הבשר. משניצל וינאי ועד סטייק עסיסי, באירוע משפחתי או בהופעות חיות

ביקרנו במסעדת בנוז ששוכנת באיזור מפרץ חיפה, במתחם הקרוי TEN. בדרך כלל אנחנו לא מגיעים לסקר מסעדות הרחק מאזור המרכז או ירושלים והפעם גילינו שיש לאיזור חיפה מה להציע. מסתבר שמסעדת בנוז, היא לא רק מסעדת בשרים עם תפריט עשיר, מנות נפלאות ומחיר עממי, אלא גם מקום בילוי עם ערבי קריוקי בחמישי והופעות חיות ומסיבות במוצ"ש. בצהריים המסעדה תשמש לעסקיות ובבוקר יום שישי למשל, תוכלו לבקש לסגור את המסעדה לאירוע פרטי (קטן או גדול, עד 180 איש).

לאחרונה השיקה המסעדה תפריט חדש  בניצוחה של השפית אנבלה אורבך. השפית עם ותק של 17 שנים בתחום, בוגרת לימודי שף בדרום אמריקה. היא מספרת  כי "התפריט החדש משלב מנות מוצלחות מאוד מהתפריט הישן ועליו התווספו מנות חדשות ומרעננות".

מסעדת בנוז.
מסעדת בנוז. צילום: קבבוני טלה.

הגענו לצהריים ושמחנו להכיר מקרוב את התפריט המדובר. פתחנו עם לחם מרוקאי, נאפה במקום (19 ₪), מוגש עם מטבלים. מיד אחריו הגיעו מנות הפתיחה שהזמנו: פטה כבד, מוגש עם ריבת שרי וקריספי נאצ'וס (33 ₪) וקבבוני טלה שהם 3 קבבונים על שיפודים מוגשים עם טחינה וצ'ימיצ'ורי (32 ₪). פתיחה נהדרת. מסעדה לאוהבי בשר כבר אמרנו?

לעיקרית, דילגנו מעל מגוון הפסטות בתפריט ומעל תפריט הדגים הישר לבשרים. אנטריקוט  300 גרם על הגריל (95 ₪) נהדר ומדליוני סינטה (280 גרם) צרובים על הגריל ומוגשים עם צ'ימיצ'ורי בצד (72 ₪). שתי המנות מוגשות עם תוספת לבחירה, הלכנו על צ'יפס ועל כדורי פירה מעולים. הפעם הגענו גם עם הבן הקטן, שבחר במנה מכובדת של שניצלונים שמגיעים עם צ'יפס כמובן (39 ₪). תמורה טובה למחיר.

מדליוני סינטה, לצידם כדורי פירה.
מדליוני סינטה, לצידם כדורי פירה. צילום: בבא קמא.

מכיוון שביקרנו במסעדה בשעת צהריים ויתרנו על תפריט האלכוהול מהבר, אבל לא שכחנו לקנח במתוקים של בנוז. בחרנו בסופלה שוקולד חם שמגיע עם כדור גלידה (32 ₪) ובמנת וופל בלגי, מוגש עם בננות מוקפצות ברוטב טופי וסורבה בטעמים (35 ₪).

בנוז
חלוצי התעשייה 100, חיפה (מפרץ חיפה)
טלפון: 04-8402230
שעות הפעילות
א - ה   09:00 - עד הלקוח האחרון
ו   09:00 - עד כניסת שבת
ש   החל משעה אחרי יציאת שבת - עד הלקוח האחרון
כשר בהשגחת הרבנות חיפה
דף הפייסבוק של המסעדה