קמפנייה ביסטרו - מסעדה כשרה למהדרין בבורסה ברמת גן

פורסם: ב' שבט התשס"ט | | 21:57 ע"י: מערכת בבא קמא
מסעדת קמפניה ביסטרו
מסעדת קמפניה ביסטרו צילום: דן פרץ

בבורסה ברמת יכולים עתה להנות מתפריט חדש של מסעדת קמפניה הממוקמת ממש בלב ליבו של מרכז העסקים.

האם יכול להיות שבאיזור הבורסה ברמת גן לא שמו לב שאנו נמצאים במשבר כלכלי עולמי? עושה רושם שלמרות האטה הכלכלית והשמועות על מיתון, עובדי מתחם הבורסה ברמת לא יוותרו על איכות ויבואו להנות מהתפריט החדש של מסעדת קמפניה הממוקמת ממש בלב ליבו של מרכז העסקים. המסעדה התחדשה בתפריט חורף מפנק, בעזרתו של השף גיא פרץ, המציג מבחר מנות חלביות כשרות למהדרין. המסעדה, ממוקמת ממש על יד הבורסה ברמת גן והיא המקום המושלם לארוחת צהריים משודרגת באמצע יום העבודה. על אף המיקום המרכזי והעמוס בו שוכנת המסעדה, העיצוב הנקי, הצבעים והתאורה מעניקים למקום רוגע המהווה מקום מפלט מיום עבודה לחוץ.

תפריט המנות הוכן תחת הדרכתו של השף גיא פרץ מחברת "השף המתלבש" על ידי השף אלעד מוסקוביץ. התפריט כולל מנות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני כמו פסטות במבחר רטבים, סלטים מיוחדים, וכן מבחר גדול במיוחד של דגים. בשעות הבוקר מציעה המסעדה ארוחת בוקר מפנקת עם שתי ביצים עשויות לפי בחירה, סלט ירקות טרי, שלוש סוגי גבינות, זיתים, סלט טונה, לחם הבית, מיץ טבעי ומשקה חם לבחירה. כמו כן במהלך היום ניתן להזמין ארוחה עסקית במחיר 49-59 ₪.

סלומון מדיטרנה
סלומון מדיטרנה צילום: דן פרץ

למסעדה הגענו בשעות הערב המוקדמות לאחר שעות השיא ובזמן שאנשים כבר בדרכם הביתה מהעבודה. בסוף יום מתיש שמחנו למצוא את המסעדה יחסית ריקה ושקטה והתיישבנו ליד אחד השולחנות. למנה ראשונה הזמנו רול אסייתי העשוי מטונה אדומה וירקות פריכים, מטוגן בטמפורה פריכה ומונח על קרם וואסאבי (31 ₪). ייתכן והוספת התיאור על קרם הוואסאבי קצת הטעה אותנו, משום שכשהמנה הגיעה הופתענו לגלות שלמרות התמונה שציירנו לעצמנו בראש, לא מדובר בסושי אלא בגליל מסוג אחר שכלל לא הכיל אורז. המרכיב העיקרי ברול היה הדג וטעמו בהחלט היה מורגש. הציפוי הפריך עדיף בהרבה על האצה הדביקה של הסושי אך הטעם הדגי יכול להרתיע את מי שאינו חובב מנות דגים. לצד הדג הזמנו סלט אגסים ובלו צ'יז, המכיל פלחי אגסים מתוקים על מצע מיקס חסה ובייבי בעיטור שבבי גבינת רוקפור, וויניגרט מייפל ושברי פקאן מסוכרים (48 ₪).

המנה הראשונה פתחה לנו את התאבון וסיימנו אותה מהר כדי שנוכל להגיע למנה הבאה. עבור המנה העיקרית עמדה בפנינו דילמה אם להזמין מנה ממבחר הפסטות והספגטים של המסעדה או להמשיך בקו הדגי. לבסוף החלטנו שפסטות אפשר גם לאכול בבית והזמנו פילה סלמון בשמנת ושקדים שהגיע מעט צרוב על הגריל עם שבבי שום, בזיליקום, חמאה ושקדים קלויים (69 ₪). חתיכת הסלמון הבשרנית שהגיעה היתה עשויה היטב ומשביעה.

היתרון בלאכול במסעדה חלבית הוא כמובן מגוון הקינוחים החלביים שניתן להזמין בסוף הארוחה. אנחנו הזמנו את עוגת הגבינה של המסעדה שהיתה טעימה ועשתה חשק לחזור שוב רק כדי לטעום משאר הקינוחים שהמסעדה מציעה.

Campania ביסטרו - כשר למהדרין
רחוב שוהם 5, מגדלי פז, רמת-גן
טלפון: 03-6005175
ימים א'-ה' 8:30 - 24:00,
יום ו' וערבי חג: 8:30 - 13:00.
מוצ"ש: משעה אחרי צאת השבת ועד 24:00.