קקאו ביסטרו קפה בשדרות רוטשילד עכשיו כשר

פורסם: י"ח שבט התשע"ג | | 10:08 ע"י: מערכת בבא קמא
קקאו הכשרה.
קקאו הכשרה. צילום: יח"צ.
ביסטרו קקאו בשדרות רוטשילד התחדש לאחר 8 שנות פעילות וקיבל תעודת כשרות מרבנות תל אביב וגם מאיתנו

שדרות רוטשילד בתל אביב מהווים מקום מרכזי לאורך כל שעות היום בעיר ללא הפסקה. המקום מושך בליינים וזוגות בערבים ואנשי עסקים מסתובבים בשדרה ביום. בעיתות מצוקה השדרה גם יכולה להפוך לשכונת אהלים לאלו שאין להם בית. בשדרה ובסביבה פזורים מסעדות ובתי קפה לרוב, אך לשומרי הכשרות היה קשה עד לא מזמן למצוא מקום ראוי לעסקית, לארוחת בוקר או לדייט. לבעיה הזו החליטו למצוא פתרון הבעלים החדשים של סניף רשת קקאו ברוטשילד. עם שדרוג המקום מבחינה חיצונית, הוסיפו הבעלים החדשים אסתטיקה לתפריט, ויתרו על הבשר שקיים בסניפי הרשת האחרים ואת השבת שמרו לעצמם ובכך זכו גם לתעודת כשרות של רבנות תל אביב.

ביקרנו בסניף המשודרג לארוחת בוקר של יום שישי, כמנהגנו להקדיש דייט זוגי לפחות פעם בחודש בבוקר יום שישי. המקום מעוצב בחדשנות ובכל פרט במסעדה דאגו למיתוג ולשיוך עיצובי לקקאו. התפריט העשיר מציע סלטים, כריכים, פסטות, פיצות, דגים ועוד. תפריט עשיר שיכול לעזור למלא בטן רעבה בכל שעה ובכל אירוע. בר המשקאות מציע מגוון משקאות חמים, מיצים טריים וכמובן יין ואלכוהול למי שחפץ בכך. באמצע השבוע אפשר לבחור בארבעה סוגי עסקיות במחירים שונים (39, 45, 49, 55 ₪) שכוללים מנה ראשונה, עיקרית (היקרות יותר כוללות דגים) ושתיה. ארוחת בוקר מוגשת לאורך כל היום.

אנחנו באנו בבוקר והחלטנו ללכת על הברור מאליו, ארוחת בוקר. ארוחות בוקר מוגשות בצורה דומה כמעט בכל מקום, אך בקקאו הצלחנו להבחין במגע המיוחד של המקום שמקפיד על הגשה נעימה בכלים מיוחדים. ארוחת הבוקר נקראת בתפריט 'פינוק אישי של בוקר' (56 ₪) וכוללת שתי ביצים לבחירה (עין, מקושקשת או איך שתרצו) סלט ירקות טרי, קוביות גבינה צפתית, גבינת שמנת, לבנה מתובלת, סלט אבוקדו, חציל קלוי בטחינה, ריבת הבית וכמובן לחם הבית. החביתה מוגשת בצלחת עגולה גדולה שבמרכזה קערית סלט ומסביב צלוחיות עם התוספות השונות. עם ארוחת הבוקר מגיעים גם מיץ סחוט ושתיה חמה. את השתיה החמה החלפנו בכוס מיץ תפוזים נוספת שתלווה את השקשוקה. בתפריט שקשוקה רגילה או שקשוקה בלקנית שאותה הזמנו (48 ₪). אלו שתי ביצים ברוטב עגבניות עשיר עם גבינת פטה וחצילים מוגשות במחבת בליווי חלה אישית טרייה וטעימה שמתאימה לבוקר יום שישי. מגיעים גם זיתים מתובלים, טחינה ירוקה וסלט ירוק בקערית אישית.

שקשוקה בלקנית.
שקשוקה בלקנית. צילום: בבא קמא.

קינחנו בשתיה חמה של צ'אי לאטה בסגנון הודי (עם דבש ותבלינים מהמזרח) מצויין 19 ₪ ושוקו אגוזי לוז (20 ₪) מצויין גם הוא. לצד השתיה הזמנו צלחת עוגיות (15 ₪) שקצת אכזבה אותנו במספר העוגיות הקטן, 5 עוגיות קטנות ומשובחות בלבד.

אם אתם עובדים בסביבה או מחפשים מקום לדייט בתל אביב, קקאו יכול להיות המקום החדש שלכם ואנחנו אומרים את זה בביטחון שלא תתאכזבו מההמלצה שלנו.

קקאו תל אביב Kakao Bistro Café
רוטשילד 37 (פינת יבנה), תל אביב
טלפון: 03-5606175
כשר בהשגחת הרבנות תל אביב

סניפים כשרים נוספים:  אוניברסיטת תל אביב, קרית אונו, גבעת שמואל (בקרוב), נתב"ג

עוד מסעדות כשרות בתל אביב אפשר למצוא באינדקס המסעדות הכשרות של בבא קמא.