רשת מלונות טמרס ישראל מתרחבת לתל אביב

פורסם: ב' אב התש"ע | | 20:56 ע"י: מערכת בבא קמא
מלון west בחוף הצוק.
מלון west בחוף הצוק. צילום: יח"צ.

תפעיל מלון רביעי בארץ, זאת לאחר שחתמה על הסכם לניהול מלון WEST חוף הצוק עם היזמיות אשדר וסטאקו המקימות את הפרויקט.

רשת מלונות טמרס ישראל הנמצאת בבעלותו של המיליארדר היהודי פויו זבלודוביץ תנהל את מלון WEST חוץ הצוק, לאחר שאתמול נחתם הסכם בין טמרס מלונות ליזמיות הפרויקט אשדר חברה לבניה בע"מ, הנמצאת בשליטת קבוצת אשטרום וסטאקו הנמצאת בבעלות משפחת סטשבסקי ומשפחת קרויין. המלון צפוי להיפתח כבר בחודשים הקרובים בכפוף לאישורי משרד התיירות.

רשת טמרס מלונות החלה את פעילותה בישראל לפני מספר שנים ומחזיקה כיום במלונות דניאל ושיזן בהרצליה ומלון דניאל בים המלח. בחודשים הקרובים יושק מלון נוסף באשדוד, אותו תנהל הרשת.

בנייתו של האגף הראשון במלון West הממוקם בקו ראשון למים על חוף הצוק בתל אביב הסתיימה בתחילת השנה. באגף הראשון נבנו 161 סוויטת יוקרתיות ב-13 קומות, ברמה A על פי הגדרות משרד התיירות. רוכשי הסוויטות ישכירו את המלון לטמרס תמורת חלק בהכנסות וזכות לשימוש עצמי עד 3 חודשים בשנה . עיקר הרוכשים ואורחי המלון צפויים להיות אנשי עסקים ותיירים מחו"ל. האגף השני במלון צפוי להיות מוכן בעוד כשלוש שנים ומתוכננות בו עוד כ-169 סוויטות.

נודע לנו כי ההסכם נחתם לאחר שטמרס בחנה במשך למעלה משנה את שוק המלונות בתל אביב, וכי הרשת ממשיכה לבחון אפשרויות נוספות ואף מנהלת מגעים לניהול מלונות נוספים בתל אביב ובאזורים אחרים. טמרס פעילה בתחומים נוספים בישראל באמצעות מטה הקבוצה בישראל בניהולה של יודפת הראל, בתחומי הנדל"ן (כ16% בבריטיש ישראל), התעופה (כ17% בכנפיים בעלת השליטה באל על), והשקעות נוספות בעשרות חברות היי טק וביו טק.

ארנון פרידמן, מנכ"ל חברת אשדר "הקמנו את מלון WEST כאחד המקומות האטרקטיביים בחוף תל אביב, ואין לנו ספק שנסיונה של רשת טמרס בניהול מלונות יוקרה לצד העובדה שאנו מציעים סוויטות יוקרה שניתן לרכוש בהן זכויות המבטיחות אפשרות לשימוש עצמי, יהפכו את הפרוייקט למוצלח".

מנכ"ל רשת מלונות טמרס רפי ויינר אמר כתגובה כי "ההסכם משדרג משמעותית את ההיצע של רשת טמרס מלונות ללקוחותיה באמצעות מלון בתל אביב הנמצא בקו ראשון למים בחוף הצוק, זאת בנוסף למלון נוסף שתשיק הרשת באשדוד בחודשים הקרובים ורכישות מלונות דניאל הרצליה וים המלח בשנים האחרונות. ההסכם מהווה המשך לאסטרטגיה של הקבוצה לפתח את עסקי המלונאות של הקבוצה בישראל, אנו ממשיכים לבחון ניהול מלונות באזורים נוספים בישראל".
 

היזמים יוצגו על ידי עו"ד רונן מאור ממשרד פירון, וטמרס יוצגה על ידי עו"ד אלון טבק מטולצ׳ינסקיי,שטרן, מרציאנו, כהן, לויצקי ושות׳.

את המלון החדש תנהל אושרת יואב, לאחר שניהלה בהצלחה את מלון ספא "שיזן" בהרצליה פיתוח בשנים האחרונות.אושרת נשואה +2 , בוגרת לימודי מלונאות משולבת ב"תדמור" סיימה בהצלחה לימודי ניהול בכיר ב"אוניברסיטת בר אילן", והשלימה ב"מכללת רופין" לימודי מנהל עסקים עם התמחות במלונאות. יואב החלה את דרכה ברשת טמרס כמנהלת מחלקת מזון ומשקאות במלון "דניאל" בהרצליה פיתוח, המשיכה לתפקיד ניהולי, כולל ניהול ספא "שיזן" בהרצליה פיתוח, וקודמה לניהול מלון וספא "שיזן" לפני כ-3 שנים. את תפקידה האחרון מילאה בהצלחה מרובה. 

בתוך כך נודע כי  ענת סטריק - דהאן צפויה להחליף את רונית קופלנד בתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות של רשת המלונות "טמרס". קופלנד הודיעה על פרישתה לעסקים פרטיים לפני חודש וחצי, היא שימשה כסמנכ"לית השיווק מאז שנת 2000 והובילה את מהלכי ההתרחבות של הרשת. ענת סטריק - דהאן, שתפקידה ב-12 השנים האחרונות היה סמנכ"ל השיווק ומכירות של רשת מלונות פתאל מאז יום הקמתה הינה מבין 4 מייסדי רשת פתאל הגדולה בישראל. את הקריירה בתחום השווק והמכירות החלה במלון דניאל והיום עם הצטרפותה לרשת טמרס היא סוגרת מעגל.