ברנץ' כשר בקפה יפו

פורסם: י"ח תמוז התש"ע | | 23:58 ע"י: מערכת בבא קמא
ארוחת בוקר כשרה ביפו.
ארוחת בוקר כשרה ביפו. צילום: אתר המסעדה.

יצאנו לבדוק את ארוחת הבוקר של קפה יפו בימי שישי.

שוק הפשפשים ביפו מציע הכל, מבגדים ונעליים ועד ענתיקות, רהיטים ישנים, ואביזרי בית. עכשיו בשוק הפשפשים תוכלו גם למצוא ארוחת בוקר כשרה בסגנון מזנון פתוח בקפה יפו שממוקם ממש בסמוך. קפה יפו ממוקם בפינת רחוב עולי ציון ויהודה מרגוזה ועם מראהו העתיק הוא משתלב היטב עם יתר העסקים שמסביב.
בימי שישי קפה יפו מציע ארוחת בוקר החל מהשעה 9 בצורת בופה עשיר עם סלטים, גבינות, חביתות, קינוחים ושתיה חמה וקרה ללא הגבלה במחיר אחיד של 69 שקלים לסועד.

קפה יפו בשוק הפשפשים.
קפה יפו בשוק הפשפשים. צילום: קפה יפו.

אנחנו הגענו לקפה יפו בעשר וחצי בבוקר, שעה שהיא לא בדיוק בוקר אך עדין לא צהריים כדי למלא את קיבתנו מכל הטוב שיש לקפה יפו להציע. את פנינו קיבל אחד העובדים במקום ומיד הסביר לנו את אופי הארוחה שאנחנו עומדים להנות ממנה.
התיישבנו במקומנו, הזמנו שתיה קרה שניתנת ללא הגבלה ומיד קמנו שוב לכיוון הבופה מצוידים בצלחת לבנה ריקה שמחכה שימלאו אותה מכל המאכלים שהכינו לנו טרי על הבוקר בקפה יפו. הקפדנו לקחת מעט מכל דבר כדי שנוכל לטעום מכל סוגי הגבינות והסלטים.
מבחר החביתות שהוצעו לנו היו חביתה רגילה, חביתת ירק או שקשוקה, ובנוסף חביתיה הלוא היא הפנקייק שאותה שמרנו לסוף. לאחר מכן עברנו לשולחן הגבינות והסלטים משם בחרנו מספר סוגי גבינות מתובלות וגבינות קשות, וסלטי בוקר מעולים כמו טונה, שרי, כרוב וירקות. כשהצלחת התמלאה עברנו באיזור הלחמים שהיו לוהטים, מכיוון שבדיוק יצאו מהתנור של בית הקפה.
בדיוק כשהתיישבנו הגיע מיץ התפוזים שהזמנו קודם לכן ובכך השלים את ארוחת הבוקר שלנו. האווירה בבית הקפה מאד נינוחה ועיצוב המקום משרה ממש אוירה של בית. במשך השבוע מתקיימים במקום הופעות אינטימיות ומומלץ להתעדכן בלוח ההופעות באתר האינטרנט שלהם.

לקינוח העמסנו על צלחתנו פנקייקים עם סירופ שוקולד והכנו מוזלי טעים שהיה מורכב מיוגורט, סלט פירות, גרנולה וסירופ מייפל. לצד האקספרסו שהזמנו יכולנו גם לטעום מהעוגות אך כבר הרגשנו שזה יהיה יותר מידי עבורנו.
אין ספק שהמחיר שווה את התענוג, מספיק שהזמנתם כוס קפה ועוגה בכל בית קפה אחר בעיר וכבר כמעט והגעתם לסכום שבו אתם מקבלים בנוסף ארוחת בוקר מלאה.

קפה יפו
עולי ציון 11 יפו שוק הפשפשים, תל אביב
טלפון: 03-5181988

שעות הפעילות
א - ה 09:00 - 24:00
ו 09:00 - עד כניסת שבת
שבת החל משעה אחרי יציאת שבת - 24:00