סוויטות Garden במלון דניאל

פורסם: י"ח תמוז התש"ע | | 17:36 ע"י: מערכת בבא קמא
סוויטות גרדן חדשות מלון דניאל הרצליה.
סוויטות גרדן חדשות מלון דניאל הרצליה. צילום: יח"צ

מלון 'דניאל' בהרצליה פיתוח מציג: סוויטות Garden חדשות, המזמינות אתכם להתרגע אל מול היופי המשכר של הצמחייה הטבעית וחוף הים, ליהנות מנגישות צמודה למרפסות ומדשאות המלון, ולשמור על קרבה למרכז העניינים במלון. וגם: סוויטות Executive למשפחות - בנוחות מפוארת

מלון "דניאל" בהרצליה פיתוח גאה להשיק את סוויטות Garden החדשות, המציעות סגנון אירוח אלגנטי וייחודי במרחק נגיעה מהים. הסוויטות החדשות ממוקמות בקומה התחתונה של המלון, המאפשרות לצעוד בקלילות למרפסות והמדשאות הנרחבות של המלון, ליהנות מגישה ישירה לבריכות ולהתפנק מבריזה מהים - שנמצא במרחק מטרים מהסוויטות. 

סוויטת גרדן במלון דניאל.
סוויטת גרדן במלון דניאל. צילום: יח"צ

בתוך הסוויטות מחכה לאורחים עיצוב מודרני המשדר רוגע , ומשלב את כל אביזרי ההייטק הנדרשים לאנשי עסקים ותרבות הפנאי: החל ממסך שטוח, אינטרנט אלחוטי ותאורה מתוחכמת, המכניסה את יתרונות הבית החכם לתחום המלונאות, ומאפשרת אירוח וקיום של ישיבות עסקים בתוך הסוויטה. הסלון המרווח מעניק סביבה מושלמת לעסקים או אירוח , חדר השינה בסוויטות מעוצב בגוונים בהירים המשדרים רוגע והתחדשות, הוא מעוצב עם חלונות גדולים מהרצפה עד התקרה המשקיפים אל גינת המלון הפסטורלית. בסוויטות הגרדן שני חדרי אמבטיה מאובזרים, המציעים חווית טיפוח אישית ובהם ג'קוזי ומקלחת נפרדות . לסיום החוויה, מציעים לאורחים ליהנות גם ממרפסת עץ כפרית הצופה אל גלי הים התיכון, ומאובזרת בכיסאות נוח יוקרתיים. מחיר אירוח - 1,400 $ לזוג ללילה.
מר רפי וינר, מנכ"ל קבוצת מלונות טמרס, מסר: "הסוויטות החדשות מציגות קונספט חדש באירוח: אם בעבר נהגנו להשקיע בסוויטות הגג והקומות העליונות, הרי שעכשיו אנחנו מזמינים את האורחים ליהנות מנגישות לכל חללי המלון ולבריזה ים תיכונית נפלאה. בהשראת המיקום הפסטורלי עוצבו הסוויטות החדשות בסגנון מודרני אלגנטי, המאפשר לאורחים להרגיש בבית, וליהנות מאירוח גן ברמה הגבוהה ביותר, לצד כל המכשור והטכנולוגיה המתקדמת". 

למשפחות מציע המלון שתי סוויטות Executive מפוארות, תכנון הסוויטות התבסס על הקונספט של יחידת residence אקסקלוסיבית, סוויטות מרווחות בעיצוב מודרני-אלגנט, הכולל את כל הפונקציות הנדרשות: מרפסת פנוראמית בגודל 5 מ"ר המשקיפה אל הנוף של חוף הרצליה, מרחבי אירוח לכל המשפחה בהם: 2 אמבטיות עצמאיות, 2 חדרים, מטבחון ופרקט עמיד למים, מערכת קפה, מיני בר, ופינת ישיבה הניתנת להסתרה על ידי דלת סמויה, ספה הנפתחת למיטה, 2 מסכי LCD (40 אינץ בסלון ו-32 אינץ בחדר השינה), דסק עבודה עם חיבורי תקשורת אינטרנט, אפשרות לרום סרוויס אישי ועוד. בחדר השינה הגדול יכולים ההורים ליהנות מעיצוב מודרני-אלגנט הכולל מנורות יוקרה ליד המיטה, ארונות אחסון, מיני מקרר ובר נייד, בחדר הנוסף שולב ריהוט אקסקלוסיבי הכולל שזלונג צרפתי מהודר וריהוט עדין מעץ טבעי. מחיר אירוח 1000 $ לזוג ללילה. 

מלון "דניאל" הרצליה פיתוח
רמת ים 60, הרצליה-פיתוח
טלפון להזמנות 09-9520808