מלונדיאל - מונדיאל במלון דניאל

פורסם: א' תמוז התש"ע | | 18:39 ע"י: מערכת בבא קמא
מונדיאל במלון דניאל
מונדיאל במלון דניאל צילום: יח"צ
מלון דניאל בים המלח מזמין אתכם לצפות במשחקי המונדיאל כחלק מהחופשה השנתית, ומשדר את משחקי ערוצי הטלוויזיה בהקרנות משותפות בפאב הסקוטי של המלון - עם תפריט מיוחד ומלוחים על חשבון הבית.

לרגל פתיחת משחקי המונדיאל, נערך מלון "דניאל ים המלח" בכוננות מוגברת, ומזמין אתכם עד 11.7 לשלב את המשחקים בחופשה השנתית, עם הקרנה חינם של כל המשחקים בערוצי הטלוויזיה במלון - 3 פעמים ביום ועל פי הלו"ז המתוכנן.

למי שרוצה לחגוג את המונדיאל בצוותא, מבטיחים אווירת מונדיאל מיוחדת בפאב של המלון, שם יוקרנו כל המשחקים על מסך ענק, בליווי צוות מזון ומשקאות שיעשה כל שאפשר בשביל שאת המשחקים האלו לא תשכחו: תפריט מיוחד בתשלום הכולל בירות, משקאות קלים ואלכוהול. לצד נשנושים וזיתים חינם על חשבון הבית.

מונדיאל בפאב הסקוטי מלון דניאל ים המלח.
מונדיאל בפאב הסקוטי מלון דניאל ים המלח. צילום: יח"צ

בזמן שאתם צופים במשחקי המונדיאל, כל המשפחה יכולה ליהנות מחופשה נפלאה בים המלח: 

במלון מחכים לכם 302 חדרי פאר, 12 סוויטות ומתחם ספא ייחודי (ספא Shizen) – הכולל צוות מיומן ומבחר טיפולי בריאות ויופי המשלבים בין מסורות המזרח הרחוק וטיפולי ים המלח. בנוסף לכך מציע המלון לאורחיו ליהנות מאווירה טוסקנית בבר היינות בקומת הלובי, ומשחק במועדון הבאולינג המקצועי. לאנשי העסקים מציע המלון אולם כינוסים לסמינרים ואירועים, לצד קומת עסקים מאובזרת. 

להזמנות חדרים בדניאל ים המלח:
טלפון 09-9520808