סדרת חומוס חדשה עם תוספות נפלאות

פורסם: ל' ניסן התשע"ז | | 12:25 ע"י: בבא קמא
חומוס של מיקי בטעמים חדשים
חומוס של מיקי בטעמים חדשים צילום: תמוז רחמן
מותג הסלטים האהוב "מעדני מיקי" משיק לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות נפלאות - "החומוסייה של מיקי". סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים במיוחד, שיהפכו את הבית הפרטי שלכם לחומוסייה אותנטית.

המתכון לסדרה החדשה הותאם במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, נבדק ואושר ע"י מנגבי חומוס ידועים וגדולי השפים בישראל. כל חומרי הגלם המרכיבים את הסדרה נבחרו בקפידה יתרה. החומוס אינו כולל כולסטרול ושומן טרנס ומוצע לצרכן במחיר שווה לכל כיס במשך כל השנה- בכל קנייה של גביע הצרכן יחסוך בין שקל לשלושה שקלים. הסדרה מתוכננת להימכר בשלב הראשון בכל הרשת הרביעית והמינימרקטים, וברשת שופרסל ומגה בשלב השני.

 

חומוס טחינה של סלטי מיקי
חומוס טחינה של סלטי מיקי צילום: תמוז רחמן

חומוס צנובר-חומוס לניגוב ממש כמו בחומוסייה! את הצנוברים אנו קולים בשיטה מסורתית המעניקה ארומה מיוחדת. השילוב בין החומוס לצנובר יוצר טעם עשיר ומשמח בחך. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס חריף- לקחנו את המתכון הסודי לאריסה של סבתא שלביה והוספנו לחומוס העשיר. התוצאה שילוב טעמים מיוחדים במינם. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא . ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס  שיפקה- מתכון ירושלמי אותנטי עם פלפל שיפקה חריף אש. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס טחינה-בתוספת טחינה מעולה ואיכותית במיוחד עם טעם שומשום קלוי מודגש. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס מסבחה-רוצים להרגיש בחומסייה בסלון שלכם? הגרגרים הטריים, עשבי תיבול והתבלינים האותנטיים הם בדיוק מה שאתם צריכים לאירוח מושלם. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס אסלי- למי שאוהב את החומוס שלו ללא כל תוספת או מעדיף להתפרע בעצמו. חומוס חלק עם מרקם וטעם עשיר. ניתן לנגב או לאכול בכפית. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרבב לנדא.

רוני ארביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות מעדני מיקי:" לאחר ששנים מעדני מיקי מכינה חומוס למיטב המסעדות, אולמות האירועים והחומוסיות בארץ , אנו נרגשים להביא את החומוס הטובב ביותר במחיר המשתלם ביותר, גם לצרכן הסופי. אנו מאמינים כי כניסת מעדני מיקי לקטגוריית התוספות תגדיל אותה ותהפוך את המותג לאחד משלושת השחקנים המובילים בשוק".

כל המוצרים כשרים בהשגחת הרב לנדא