"יאסו"- סדרת סלטים ים תיכוניים טבעוניים

פורסם: ד' כסלו התשע"ח | | 11:54 ע"י: בבא קמא
סדרת סלטי מיקי החדשים
סדרת סלטי מיקי החדשים צילום: יח"צ
מותג הסלטים האהוב "מעדני מיקי", משיק את "יאסו"- סדרת סלטים ים תיכונית טבעונית, הכוללת שישה סלטים בהשראת מטבחים מרחבי הים התיכון.

הסלטים כוללים שילובים מנצחים של מרקמים, טעמים וחומרי גלם מעולים, שיהפכו כל ארוחה לשמחה יותר וטעימה יותר. המתכונים לסדרה החדשה הותאמו במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי.

המוטו של סדרת "יאסו" הוא -"דברים טובים באים באריזות קטנות", כלומר מנות קטנות של כל טוב המרכיבות יחד ארוחה גדולה, שמחה ומזינה.  אתם מוזמנים לפתוח איתנו שולחן מלא כל טוב, להזמין את החברים והמשפחה ויאללה יאסו.

סלט טחינה ופלפלים
סלט טחינה ופלפלים צילום: יח"צ

ביו המנות בסדרת הסלטים החדשה:
טחינה סלק: מתכון זה פותח בהשפעת הממרח היווני פנזרוסלטה, ממרח סלק ויוגורט כבשים. במטבח שלנו הפך לטבעוני ומתבסס על טחינה גולמית משובחת.
ניתן למרוח, לנגב וגם לאכול עם כפית.

פאווה: ממרח אפונה יווני, הגרסה היוונית של חומוס, ממרח המזכיר בטעמו ובמרקמו את החומוס המוכר והאהוב, רק עם טוויסט קטן ומפתיע.

פלפלים קלויים: סלט המשקף את הצבעוניות שבמטבח הים תיכוני, הטעם והניחוח המעושן של פלפלים קלויים על האש, שעשויים כמו שצריך, פשוט ממכר.

טחינה פלפלים: מתכון זה פותח על בסיס של הממרח היווני טירוקפטרי, ממרח גבינה ופלפלים. הסלט שודרג ואף הפך לטבעוני על בסיס טחינה גולמית משובחת.

טחינה פטרוזיליה: טחינה גולמית עשירה בתוספת פטרוזיליה טרייה.
ממרח זה יעניק לכם את כל הסגולות של הטחינה וגם של הפטרוזיליה וישתלב היטב בכל ארוחה. בקרוב על המדף

אג'דה: ממרח שמשקף את האהבה הגדולה של היוונים לשום, עשוי מתפוחי אדמה ושום. יכול לשמש כממרח או כתיבול. בקרוב על המדף

מחיר הסלטים:
7.90-9.90 ₪ ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשר בהשגחת הרב לנדא