רשת סופר-פארם מתגייסת שוב למען האגודה לסוכרת נעורים

פורסם: ג' תמוז התשע"ד | | 22:33 ע"י: מערכת בבא קמא
מגנטים כתרומה ברשת סופר פארם.
מגנטים כתרומה ברשת סופר פארם. צילום: רוני ינקוביץ.
מגנטים מעוצבים ימכרו בסניפי הרשת ב-10 ₪. ההכנסות יועברו כתרומה לקידום פעילויות האגודה. יעד הגיוס של סופר-פארם הינו כמיליון שקלים, שייתרמו לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל

רשת סופר-פארם מתגייסת למען האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1)  בישראל– הפועלת למען מציאת מרפא לסוכרת מסוג 1 על ידי תמיכה ומימון המחקר בישראל וכן מסייעת לסוכרתיים בהתמודדות עם מחלתם. בין התאריכים 19.6-10.7 יימכרו לציבור הרחב בכל סניפי הרשת מגנטים מעוצבים תמורת 10 שקלים. ההכנסות תתרמנה במלואן לאגודה וישמשו לקידום פעילותה. המגנטים יוצעו במספר דגמים עליהם תתנוססנה דמויות מוכרות ואהובות כמו מיני מאוס, מיקי מאוס, הלו קיטי ועוד. בכוונת סופר-פארם לגייס במהלך זה כמיליון שקלים.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם מסר כי "אנו ברשת סופר-פארם גאים על התמיכה והליווי שאנו מעניקים לאגודה לסוכרת נעורים מזה חמש עשרה שנה. גם השנה נפעל נמרצות לגיוס תרומות למען סוכרתיים בכל רחבי הארץ הנסמכים על סיוע האגודה כדי להתמודד עם מחלתם, וכן למען קידום המחקר שעתיד להוביל למציאת מזור לסוכרת סוג 1. לאחר שהצלחנו בשנה שעברה לגייס עבור האגודה 800,000 ₪, אני סמוך ובטוח כי הלקוחות ירתמו גם השנה למבצע ההתרמה הרחב ושביחד נגיע למיליון שקלים. עבור החולים, כל סכום שייתרם משמעותי והכרחי".

מדי יעקבזון, מנכ"ליתהאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל: רשת סופר-פארם מעניקה לנו תמיכה וליווי מזה שנים רבות. בזכות הסיוע הכספי המשמעותי הנתרם לאגודה מדי שנה, זוכים סוכרתיים מסוג 1 ובני משפחותיהם לחיים טובים וקלים יותר. רשת סופר-פארם מגלה בהתגייסותה למענינו אחריות חברתית ומובילה את המגזר העסקי בישראל להשפעה וליצירת חברה טובה יותר. זוהי תמיכה שאיננה מובנת מאליה ואנו אסירי תודה על כך".