לייף משיקים סכין גילוח לנשים

פורסם: ג' תמוז התשע"ד | | 22:20 ע"י: מערכת בבא קמא
סכיני גילוח לנשים.
סכיני גילוח לנשים. צילום: יח"צ.
המותג Life מבית סופר-פארם משיק את "סיסטם" - מכשיר גילוח בעל חמישה להבים לנשים. הסכין בעל חמישה להבים, בעל שטח לחות רחב במיוחד המועשר בויטמין E ובאלוורה

על אף האיסור ההלכתי לשימוש בסכיני גילוח לגברים, עבור נשים השימוש מותר. כעת עם המותג החדש של לייף מבית סופר פארם, אפשר גם להנות ממוצר איכותי במחיר משתלם. לייף השיקו סכיני גילוח רב פעמיים  לנשים תחת השם "LIFE – סיסטם".

סכיני גילוח לנשים מבית לייף.
סכיני גילוח לנשים מבית לייף. צילום: יח"צ.

הסכין בעל חמישה להבים, מוקף בשטח לחות רחב מועשר בוויטמין E ובאלוורה ובכך מאפשר גילוח חלק וקל ששומר על העור. לייף סיסטם מיוצר בארה"ב על ידי חברת פרסונה, שבבעלות הענקית העולמית אנרג'ייזר, אשר מתמחה בין השאר גם בייצור סכיני גילוח.

הסכין יימכר באריזה עם מתקן הצמדה לאריחי האמבט ושכוללת 2 להבים במחיר: 34.90 ₪. מחיר אריזה הכוללת רביעיית סכינים להחלפה במחיר: 39.99 ₪. בלייף מבטיחים כי יקפידו להציע מבצעים גם על מארזי הסכינים.

עד היום ניתן היה למצוא בסניפי הרשת רק את סכיני גי'לט ונוס של פרוקטר אנד גמבל והכניסה של לייף לתחום נותנת ללקוחות אפשרות בחירה נוספת, איכותית ובמחיר משתלם הנמוך בכ-30% מג'ילט ונוס.

אופיר ענבר, מנהל לייף בסופר-פארם: "לאורך השנים, המותג לייף הקפיד לתת מענה איכותי ללקוחות ולספק בידם מוצרים שיוצרו על ידי מיטב החברות המובילות בארץ ובעולם, בכל אחד מהתחומים בהם הוא פועל - הטיפוח הבריאות, האופטיקה ועוד, זאת לצד הצעת מחיר משתלמת ואטרקטיבית ונמשיך לעשות כן".