חברי סניף הבית היהודי ברעננה חלקו חבילות מזון לנזקקים בשווי מאות שקלים

פורסם: ה' ניסן התשע"ד | | 22:21 ע"י: מערכת בבא קמא
ארגזי קמחא דפסחא בשווי מאות שקלים.
ארגזי קמחא דפסחא בשווי מאות שקלים. צילום: הבית היהודי רעננה.
עניי עירך קודמים: במסגרת מבצע ארצי של הבית היהודי חולקו כמאה ארגזי מזון לנזקקים ברעננה. שווי כל ארגז מאות שקלים והוא מכיל מצרכי מזון בסיסיים לחג הפסח כמו מצות, שמן, מיץ ענבים וגם סוכריות. על מלאכת החלוקה מונה ברוך גימאני, יו"ר מזכירות הסניף
חברי סניף הבית היהודי ברעננה חלקו מנות קמחא דפסחא לנזקקים.
חברי סניף הבית היהודי ברעננה חלקו מנות קמחא דפסחא לנזקקים. צילום: הבית היהודי רעננה.

השבוע עמלו חברי סניף הבית היהודי ברעננה על חלוקת מצרכי מזון במסגרת מבצע קמחא דפסחא ארצי שעורכת המפלגה ב-120 נקודות חלוקה ברחבי הארץ. במסגרת המבצע יחולקו כ-10,000 חבילות מזון בכל הארץ. שווי כל חבילת מזון נאמד במאות שקלים והן כוללות מצרכי יסוד לפסח כמו שמן, מיץ ענבים, מצות ועוד לצד מוצרים שישמחו את החג כמו עוגיות, אבקה להכנת פנקייקים וסוכריות.

ברעננה, מרכז את המבצע יו"ר מזכירות הסניף, ברוך גימאני. לדבריו, "מבצע החלוקה שלנו הוא הגדול ביותר שנעשה ברעננה השנה ואחד ממבצעי קמחא דפסחא הגדולים שעשתה אי פעם הציונות הדתית".  לדברי יו"ר הסניף וסגן ראש העיר, חיים גולדמן, "לא הרבה יודעים, אבל אפילו ברעננה ישנם אנשים נזקקים שקשה להם לגמור את החודש ובמיוחד בחג שגורר הוצאות כבדות. כחלק מהמהפכה שעורר הבית היהודי בכך שהפך להיות מפלגה מובילה, חשוב לנו לעסוק גם בנושאי רווחה ולדאוג שכמה שיותר אנשים יחגגו את חג הפסח בשמחה. מפלגת הבית היהודי תמשיך לדאוג לתושבי רעננה בכל התחומים".

ארגזי החלוקה ומוצרי המזון נתרמו למבצע וכל המנות מחולקות בהתנדבות על ידי הפעילים.