מנות דגים חדשות לקראת תשעת הימים

פורסם: כ"ט תמוז התשע"ג | | 00:00 ע"י: בבא קמא.
המבורגר דג במסעדת Black
המבורגר דג במסעדת Black צילום: יח"צ.
כידוע בתשעת הימים נוהגים שלא לאכול בשר, ולכן על מנת שלא להפסיד את הקהל שומר המסורת יצאו מסעדות ההמבורגרים במנות דג חדשות.

תשעת הימים הראשונים של חודש אב, הם ימים בהם נמנעים מאכילת בשר בשל האבלות על חורבן הבית. מסעדת Black 'n' Burger הירושלמית הכשרה, מציעה ללקוחותיה שומרי המסורת תפריט חלופי מיוחד וטעים לא פחות. התפריט המיוחד יוגד בפתח תקווה, באשדוד ובשתי המסעדות הירושלמיות, ברחוב שלומציון ובקניון מלחה בעיר. התפריט יכלול לא פחות מארבע מנות דגים חדשות. אלו יוצעו בסניפי הרשת הכשרים בתקופה זאת בלבד, ויתווספו לתפריט הבשרי הקבוע הקיים ברשת.

המבורגר דג במסעדת Black
המבורגר דג במסעדת Black צילום: יח"צ.

מנות הדגים, יוצעו בין התאריכים א'- י' אב (8-16/7/13 וכוללות המבורגר דג ועוד שלוש מנות דגים עם דגי סלמון, קוד ודניס:

  • פישבורגר: המבורגר הסלמון העסיסי של רשת Black.
  • סלמון צרוב על מחבת: פילה דג על סלט חם של תפוחי אדמה שעועית ירוקה בצל סגול וגזר.
  • פיש נ' ירקות: נתחי קוד, גזר, בצל ירוק, פלפל אדום ובצל במעטה בצק פריך.
  • דניס צרוב על מחבת: פילה דניס עם גרגרי חומוס, שום, פלפל חריף ואספרגוס טרי בשמן זית.
ארוחת דג בבורגר ראנץ'
ארוחת דג בבורגר ראנץ' צילום: יח"צ.

גם רשת בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית הגדולה ביותר, משיקה לרגל תשעת הימים את ה"שניצל-דג", מנה מיוחדת מנתח פילה דג עסיסי בציפוי פריך. בורגראנץ', אשר מרבית סניפיה נושאים תעודת כשרות, השיקה את המנה על מנת שגם קהל לקוחותיה שומר המסורת שלא אוכל בשר בימים אלו, יוכל להמשיך ליהנות ממוצרי הרשת גם בתקופה זו.

השניצל דג יימכר בלחמנייה ככריך בודד במחיר של 26.00₪, או כחלק מארוחה עם תוספת (צ'יפס, סלט, טבעות בצל) לבחירה ושתייה במחיר של 43.90₪. את המנה, על צורות ההגשה שלה, ניתן יהיה להשיג בסניפי הרשת בין התאריכים כ"ח בתמוז (6.7 שבת) ועד ח' באב (15.6 יום שלישי) ו/או עד גמר המלאי.