מתנה לחג: מארזים של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה

פורסם: כ"ט אלול התשע"ז | | 06:14 ע"י: מערכת בבא קמא
מארזי וויסקי ישראלי.
מארזי וויסקי ישראלי. צילום: יח"צ.
מתנה ייחודית לחגים: מארזים מהודרים של מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל "מילק אנד האני"
לרגל החגים, "מזקקת מילק  אנד האני", מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מזמינה להעניק לקרובים ולמכרים בארץ ובעולם, לעובדים או שותפים עיסקיים מתנה ייחודית, מפתיעה שכולה תוצרת כחול לבן- מארזי מתנה מהודרים של שני תזקיקים מופלאים המיוצרים במזקקה. תזקיקים אלו אידאליים להכנת קוקטיילים ביתיים.
 
מארז ניו מייק
כולל תזקיק ניו מייק 500 מ"ל, כוס lowball וחוברת קוקטיילים אשר מכילה מגוון קוקטיילים טעימים שניתן להכין בבית.
ניו מייק הינו תזקיק דגנים לא מיושן שמהווה את הבסיס לוויסקי. מומלץ לשתיה כמות שהוא, עם מעט מים, שפותחים את התזקיק ומעצימים את הטעמים, או בקוקטיילים. הניו מייק של מילק אנד האני מזוקק מ-100% לתת שעורה ומבוקבק בחוזק של 50%.
 
מחיר מומלץ: 169 ש"ח.
תזקיק ניו מייק (New Make)
תזקיק ניו מייק (New Make) צילום: אתר המזקקה.
מארז ג'ין לבנטיני
המארז כולל בקבוק ג'ין לבנטיני מתובל 500 מ"ל וכוס lowball. הוא עשוי מ100% לתת שעורה, ג'ין ייחודי עם תבלינם הנאספים משוק לוינסקי אשר נמצא במרחק הליכה מהמזקקה ואופייניים למטבחים הים-תיכוניים, כזעתר, פלפל שחור, קמומיל ולימון. אחרי השרייה של 48 שעות, הג'ין מזוקק בשלישית בדוד נחושת ייעודי בן 250 ליטר ויוצא חלק להפליא. מבוקבק בחוזק 46%. זהו תזקיק עדין, מתקתק מורכב ומלא בטעמים.
 
מחיר מומלץ: 189 ש"ח
 
לרגל החגים מעניקה המזקקה 10 אחוזי הנחה.
 
ניתן להשיג את מארזי החג המיוחדם אך ורק דרך אתר המזקקה.
 
משלוח: 49 ש"ח (בארץ) או באיסוף עצמי מהמזקקה (התחיה 16, תל אביב. 03-6320491)
 

מזקקת מילק אנד האני היא מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה, אשר השיקה ביום הוויסקי הבינלאומי האחרון את הסינגל מאלט וויסקי הראשון בישראל. במזקקה מייצרים תזקיקים איכותיים ועמלים על ייצור סדרתי של וויסקי ישראלי, שמהדורת "המייסדים" שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם ללא פשרות וללא קיצורי דרך במסע הארוך עד להוצאת הוויסקי: הדרכה וייעוץ של ג'ים סוואן המנוח– מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי המתמחה ביישון באקלים חם, ציוד שתוכנן והוזמן במיוחד; חביות שנבחרו בקפידה; ובחירת חומר הגלם הטוב ביותר בנמצא.