מארז שוקולד כמתנה מיוחדת לפסח

פורסם: כ"ב אדר ב' התשע"ו | | 00:26 ע"י: מערכת בבא קמא
מארז שוקולד לפסח.
מארז שוקולד לפסח. צילום: יח"צ.
'אורנת שוקולד' יצרה לכבוד חג הפסח מארז ייחודי, מפתיע ומרשים: מארז ארבעה בנים הכולל את ארבע דמויות ההגדה מאוירות בשוקולד

'אורנת שוקולד', מפעל שוקולד בוטיק ותיק שפועל משנת 1988 לייצור שוקולד גורמה בעבודת יד ובהתאמה אישית, יצרה לכבוד חג הפסח מארז הכולל את דמויות ארבעת הבנים מאוירות ומקושטות בשוקולד משובח ובטעמים מפתיעים.

רשע – שוקולד מריר במילוי גנאש שוקולד מריר עם צ'ילי
תם – שוקולד לבן במילוי גנאש שוקולד לבן
שאינו יודע לשאול – שוקולד בלונדי-קרמל בגנאש ריבת חלב
חכם – שוקולד חלב במילוי גנאש שוקולד חלב

מארז שוקולד כמתנה לפסח.
מארז שוקולד כמתנה לפסח. צילום: יח"צ.

מארז אלגנטי ומרשים במשקל  200 גרם, כשר לפסח ללא חשש קטניות, כשרות חלבי (חלב ישראל בהשגחת חוג חתם סופר פתח תקווה).
עלות המארז: 79 ₪ .

בנוסף למארז הייחודי, ניתן ב'אורנת שוקולד' למתג  ולכתוב על השוקולד ועל האריזות  מסרים בהזמנה אישית, באמצעות מדפסת מיוחדת. המארז הייחודי  מצטרף למוצרי פסח רבים אותם מציעה אורנת כמארזי שי לפסח הכוללים שוקולד במגוון רב של טעמים, יין וליקרים שונים. מוצרי 'אורנת שוקולד' מאופיינים בריכוז גבוה ביותר של מוצקי קקאו,  באיכות קולינרית מוקפדת ומדויקת. מגוון המוצרים כולל עשרות סוגים של פרלינים במילויים מיוחדים משוקולד חלב, מריר ולבן, טראפלס עשירים בסגנון צרפתי ובמגוון טעמים, מכורבלים בשוקולד בתערובת ייחודית ומבחר של טבלאות שוקולד בעיצובים שונים. בזכות הידע ההנדסי והקולינרי המצוי במפעל, מובילה אורנת מהפיכה תפיסתית בתרבות השוקולד הישראלית, ומשלבת בין איכות, מקצוענות ויוקרה אירופאית, ליצירתיות, נועזות וחוצפה ישראלית.

"מה שעבר לאחרונה על היין עובר היום על השוקולד", אומר יאיר דראל, מנכ"ל ובעלי אורנת שוקולד. "עד לא מזמן רק מעטים מאתנו ידעו לזהות יין איכותי, בעוד שהיום הנושא עולה כמעט בכל שיחת סלון. וכך, אנו גם עוברים לשוקולד גורמה משובח עם אחוז גבוה של מצקי קקאו וקשת רחבה של טעמים. כמפעל שוקולד בוטיק הוותיק בישראל, ובו  מהנדסים, מעצבים ושוקוליטרים, אנו משלבים איכות קולינרית עם יכולות טכנולוגיות ותהליכי ייצור ייחודיים. זו דרכינו להוביל את המהפכה שעוברת על התחום".

לפרטים ולהזמנות :
09-8913399
sales@cho.co.il
רח' המתכת 8
ת.ד. 5008
פארק תעשיות השרון
קדימה

http://www.cho.co.il