פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני

פורסם: ט"ו תמוז התשע"ט | | 08:34 ע"י: בבא קמא
הגן הבוטני
הגן הבוטני צילום: בבא קמא
החופש הגדול בפתח, ובגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים נערכים לאירוע הגדול ביותר של השנה ״פליימוביל מסביב לעולם״ החל מה-21.7 ועד ה-30 באוגוסט 2019

יחד עם הסרט של הקיץ- ׳פליימוביל הסרט׳, יהפוך הגן הבוטני לממלכה קסומה בה יוכלו הילדים לחוות מסע מיבשת ליבשת עם פעילויות שונות מסביב לעולם, בדיוק כמו בסרט. אז אם אתם מחפשים פעילות שתנתק את הילדים מהמסכים ותעניק להם חוויה אחרת הכוללת ספורט, טבע ואתגר לצד בילוי והנאה, זה המקום.

מרגע הכניסה למתחם הגן הבוטני, הילדים ישאבו  לעולם פליימוביל מופלא בו יחוו מסע מסעיר ומרתק בין יבשות והכל בגודל אמיתי! בתחילת המסע יקבל כל ילד דרכון, אותו יחתים במסלולים השונים הכוללים שלל אטרקציות פליימוביל ומסלולי אתגרים בסגנון נינג׳ה בטבע.
המסע יתחיל ביבשת אירופה שם יעברו הילדים הכשרת פיראטים בספינת פיראטים ענקית הממוקמת באגם גדוש פרחי לוטוס קדוש בעלי עלים ענקיים המעניקים תחושת ג'ונגל מיימית. מהספינה יוכלו להשקיף ולחפש את הסופיות, ציפורי מים קטנות הנהנות מהסבך של הלוטוס הקדוש באגם, את הדגים, הצפרדעים, הברווזים ומיני החיות הגדלות באגם.

לצד הספינה ייהנו הילדים ממתקנים אתגריים, הכשרה פירטית, ועמדת צילום פיראטים משפחתית. ביבשת אמריקה, בין עצי המגנוליה הגבוהים, יפגשו את הילידים ויעברו טקס התבגרות בכפר אינדיאנים הכולל אוהלי טיפי, טוטם ענק, קאנו, מדורה ופעילות חץ וקשת. משם ימשיכו לארמון נסיכות מפואר עם חדר הקרנת סרטון פליימוביל קצר ומשחקי נסיכות ונסיכים. בהמשך ירחיקו הילדים עד יבשת אוסטרליה, בה ימצאו מגוון מינים מטורף של צמחים ויתנסו בעבודות חווה לצד מרבדי פריחה מרהיבים. בנוסף, ביבשת אוסטרליה יבקרו הילדים בתחנת כיבוי אש ויעברו הכשרה בירי כדורי ג'ל במתחם אימון ייעודי ולאחר מכן, ירחפו בין האקליפטוסים על גבי ערסלי ענק. משם יצאו למרוץ במעלה הגבעה עד לשמורה אוסטרלית בה יהפכו לריינג׳רים המאתרים דובי קואלה על גשר הצמרות הממוקם באמצע הג'ונגלים האוסטרליים.

בסיום החיפוש יחזרו הילדים ליבשת אמריקה ישר לתוך עיירת המערב הפרוע עם מתקני אתגר, אימון בלאסו ותחנת ״הבהלה לזהב״ בה ייהנו מחיפוש זהב ממש כמו ראשוני החלוצים בקליפורניה בין הרי הרוקי והעצים המחטניים, לקליפורניה הים תיכונית. מעיירת המערב הפרוע יעברו לתחנה הבאה - מבצר אבירים- בו יתאמנו בקרב חרבות ומשם ירדו לכלא הידוע לשמצה, אלקטרז, הממוקם באמצע היער הצפון אמריקאי ולצידו שביל התגליות המציע משחקי מים ואדמה ייחודיים. האדמה, הצמרות והשורשים ילמדו את הילדים על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן.

משחקיית פליימוביל בגן הבוטני
משחקיית פליימוביל בגן הבוטני צילום: בבא קמא

לאחר ש"יחלצו" מאלקטרז, יחלו במסע חזרה אותו יסיימו במשחקיית פליימוביל ממוזגת עם כ- 10,000 צעצועי פליימוביל מעוררי דמיון.

רוב הפעילות מתקיימת באזורים מוצלים בגן הבוטני ועם רדת החשיכה יהפוך המקום לגן קסום בעל אוירה מופלאה ומרתקת ותאורה נהדרת, אותה ייצר אמן התאורה גיל טייכמן. לאורך המסלול ילוו את הילדים בני נוער ירושלמים שיסייעו להם בשלל המשימות ויהפכו את החוויה לעשירה ומהנה אף יותר.

אירוע 'פליימוביל מסביב לעולם', המשתרע על פני כ- 50 דונם, יפתח את שעריו ב 21-ביולי אז מוזמנים הילדים מכל קצוות הארץ לעזוב את המסכים בצד להגיע וליהנות משלל פעילויות ברוח הפליימוביל והרבה ספורט בטבע המדהים של הגן הבוטני. 

תום עמית מנכ"ל הגן הבוטני: ״כמו בכל שנה, ממשיך הגן הבוטני להוביל את ישראל באירוע קיץ ייחודי המשלב תוכן ערכי, טבע, פעילות ספורטיבית ומשחקי דמיון. אנו גאים להמשיך בשיתוף הפעולה עם חברת פליימוביל העולמית ובכך להמשיך ולייצר לילדי ישראל פעילות איכותית וחווייתית בימי הקיץ החמים שתלווה אותם זמן רב. לקחנו את האירוע משנה שעברה ושידרגנו אותו משמעותית כדי למקסם את החוויה. ואני מזמין את הקהל הרחב לצאת מהבית, לעלות לירושלים ולצאת למסע פליימוביל מסביב לעולם עם שלל אטרקציות ומשחקי פליימוביל בגודל טבעי בטבע המרהיב של הגן הבוטני.״ 
 

שעות פעילות:
החל מה-21.7 ועד ה-30 באוגוסט 2019
ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00 – 21:30 
ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.
כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.

מחירון:
כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪
מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים בהנחה בוועדים בארגונים במוסדות ובמועדוני הלקוחות השונים

לפרטים והזמנת כרטיסים:
בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com