קפסולות הקפה של ג'ו

פורסם: כ"ג טבת התשע"ו | | 12:05 ע"י: מערכת בבא קמא
הקפסולות של קפה ג'ו.
הקפסולות של קפה ג'ו. צילום: רונן מנגן.
לאחר מכירת מליוני קפסולות קפה, קפה ג'ו משיקה קפסולות אטומות בטכנולוגיה EVO החדשנית, המבטיחה טריות מקסימלית וקרמה עשירה

המונעת חדירת חמצן ובכך שומרת על טריות מקסימלית ללא צורך באמצעי אחסון מיוחד. בנוסף, בראש הקפסולה ניצבת כיפת הידוק, המדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה, ויוצרת קרמה עשירה במיוחד, התורמת להדגשת חוויית בית הקפה שג'ו מובילה. רשת בתי הקפה הגדולה בישראל ביססה עצמה גם כשחקן משמעותי בשוק קפסולות הקפה, לאחר שהחלה לשווק אותן לשוק הביתי לפני פחות משנה, ומכרה עד כה למעלה מ-7 מיליון קפסולות. כעת, קפה ג'ו מכריזה על מהפכת "הקפסולה האטומה", מהפכה נוספת בשוק קפסולות הקפה המתאימות למכונות נספרסו ומשקיעה במהלך זה למעלה מ-2 מיליון ₪

קפסולות EVO החדשות יציעו מגוון דרגות חוזק ושישה טעמים שונים, כמו תערובת ג'ו, המכילה 100% פולי קפה מובחרים מסוג ערביקה המאופיינת בחומציות פירותית עם בסיומת של דבש, טריאסטה: תערובת אספרסו המכילה 100% פולי קפה מובחרים מסוג ערביקה, תערובת מעודנת ובעלת רמיזות של אגוזי לוז, קיארי: תערובת עם נגיעה של פולי רובוסטה בעלת גוף עשיר בטעמי קקאו ופירות מסוכרים, לוקה: תערובת המתהדרת בגוף מלא של דבש אגוזי וסיומת מעט חמצמצה, נטול קפאין: המאופיינת בחומציות פירותית עם סיומת של דבש ותערובת חזקה במיוחד: המכילה פולי קפה מארבע יבשות ובעלת טעמי שוקולד מריר עדינים עם סיומת דובדבן.
שי לידור, מנכ"ל קפה ג'ו: "בקרוב הרשת תציין שנה לפעילותה בתחום קפסולות הקפה ואין ספק שהפכנו לגורם בולט ומוביל בשוק זה. שמנו לנו למטרה להמשיך לשווק את חוויית הקפה המושלמת לקהלים נוספים ובכך להגדיל את נתח השוק, על חשבון המתחרים. הרשת סימנה לה להגיע לקהלי יעד אלו תוך השקעה כספית. הצלחת הקפסולות שלנו בשנה החולפת מציבה את ג'ו כאלטרנטיבה איכותית שלא נופלת מנספרסו ואני מאמין שתוך שנתיים יהיה מהפך של ממש בהובלת שוק הקפסולות. השקת EVO היא השלב הראשון של המהפכה ונועדה להשיג מטרה זו".

מחיר: מארז המכיל 10 קפסולות עולה 20 ₪. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪. בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪.

כשרות: בד״ץ חוג חתם סופר.

ניתן להשיג את הקפסולות החדשות בכל סניפי רשת קפה ג'ו, בחנויות הנוחות של מנטה ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר: http://www.joe.co.il

קפה ג'ו, הרשת הגדולה בישראל המונה כ- 250 סניפים, הוקמה בשנת 1997 על ידי בעלי הרשת דיוויד קליין ודב גולדפרב. הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון במפעל קליית קפה בחולון ומספקת תערובות קפה אישיות, משובחות למאות בתי קפה, בתי מלון ומסעדות ברחבי הארץ. מדי שנה נבחרים מיטב יבולי הפולים מכל ארצות קו המשווה, הנבדקים ע"י מומחים בינלאומיים אשר בודקים את הפולים החל מרמת השתיל ועד עיבוד הפולים.